23 ene 2008, 20:52

Да мечтаеш... 

  Prosa
1523 0 2
1 мин за четене

"- Да мечатеш е едно от най-красивите неща, моменти, които прекарваш сам със себе си, мислиш за живота и приятелите си. Но пък няма нищо по-лошо от това да мечтаеш, защото си самотен, да не можеш да споделяш с никого чувствата и идеите си. Да си мечтател е много рискoвано, защото когато въображението ти се развихри, понякога накрая следва едно голямо разочарование, че нещата не са се получили. Това е като едно малко проклятие, което колкото и често да ти изиграва лоша шега, но все пак и ти разнообразява ежедневието. Хората си пожелават любов, щастие и късмет, копнеят за необясними явления и странни ситуации. Някои от тях искат да спечелят от тотото, да са известни личности, на които славата надхвърля всичко, мечтаят  да намерят половинките си... Мечтите са красиви, те са необходими, но истински пълноценни са само тогава, когато се сбъднат. Няма неосъществени мечти, има само изоставени желяния!"- Тези думи се набиха и сякаш се отразиха с ехо в главата й. Съветът на приятелката й отначало й се стори странен, но по-късно, когато преосмисли всичко, разбра колко права е била. Но знаете ли, тя няма име, възрастта й е абсолютно неизвестна, тя няма лице или душа, просто е обобщен образ на всички мечтателки по света, защото те са много и всяка от тях копнее за нещо, а когато то се сбъдне, се насочват към друго. Не бива да сме алчни, мечтите стават реалност, но трябва да ги искаме наистина силно!

© Муза Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да мечтаеш според мен си е хубаво нещо...въпросът е в това,че истинското удолетворение се крие в това да са осъществиш желанията,да намериш други и така,докато осъзнаеш колко си щастлив от успеха си!
  • Превръщайте мечтите си в реалност!!!!!!!!!!!!
    ........... И продължавайте да мечтаете...........
    За къде сме без мечти
Propuestas
: ??:??