Отново вкъщи, о, дом, сладък дом... Ха, ха, ха, ха, ха Да започваме! - Здравей, татко, как мина деня ти? Днес удари ли мама? Напи ли се като свиня както винаги??? - Разкарай се, тъпо копеле! - Тъпо копеле? Какво става, тате, това съм аз, твоят син! Не ме ли позна? - ... К`во искаш? - Например... малко любов, но надали тя ще влезе във вените ти като хероина... - Нямам пари! - Не искам шибаните ти пари! Искам да спреш да тормозиш мама и братята ми, искам нормално семейство, искам да се почувствам обичан поне за малко! - Скапан боклук! За това ли съм те хранил, да ми говориш така?! - Какво, не ти понася истината? - Сега ще те науча! - Ха, ха, ха, ха... Ще ме удариш ли? Мама се прибира в най-веселата част... - Стига, престанете! Сине, моля те...! - Ще види той, няма да посмее да те удари пак! - За Бога, Тони, ще го убиеш!...
"Сбогом, татко. Не беше добър с нас, но ние не те мразим"... "Нека Бог даде покой на душата му. Амин..."
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.