5 jul 2008, 21:56

Фарс? 

  Prosa
847 0 1
1 мин за четене
Вечерта е настанала, опустелите улици са още горещи от залязлото слънце. Само един кучешки лай пронизва тишината. Поглеждам небето - там няколко червеникави облака са приплели пухкавата си форма. Над града е тишина. Забелязва се само умореният вид на моето лице. Плахо поглеждам навън. А очите ми неволно се пълнят със сълзи. Пръстите ми изтръпват. Сърцето трепти. И този ден си отиде без да те видя. Как досега съм живяла без теб? Виня себе си, а трябва ли? Февруари отдавна вече мина. Върнах се оттам, откъдето тръгнах. Стъпките вече не са толкова сладки, сега всяка стъпка е болка. Всяка надежда се превръща в прах. Всеки спомен боли. В мен се редуват гняв и радост, щастие и съжаление за изживените отминали дни. Объркана съм. Кръстопътят има хиляди пътища. Обещах ти да те обичам докрай. Обещах ти, че ще ми липсваш винаги. Усещам умора. Усещам празнота. "Фарс!" - крещи сърцето. Усмивката е тъжна, очите бленуват нова картина. Тялото жадува друг живот. Хиляди пъти се върнах, търсих хиляди начини, а резултатът е винаги един! Аз - Ти - в различни посоки.
    И така, загледана в пространството, се стряскам от мисълта за теб, ръцете ми изтръпват, сърцето отчаяно тъжи, очите са влажни, а аз - всячески по-силна! Опитвам се да бъда! Историята е всеки път еднаква, с различни чувства и емоции.
    Кога ще дойде краят на красивата приказка? Аз започнах да я разказвам, аз ли трябва да я довърша? Накъде? Краят е близо. Усещам аромата на новото утро.
    Нов живот, нова картина! Нов човек с нови мечти!

© Алина Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??