20 feb 2008, 14:32

Господня вечеря (Причастие) + бонус!* 

  Prosa » Otros
1297 0 2
1 мин за четене

Господня вечеря (Причастие) + бонус!*

    Вземете, яжте! Хлябът е моето тяло. - взе и чашата и като благодари, даде им и рече:
Пийте от нея всички, защото това е Моята кръв, която се пролива за мнозина за прощаване на греховете. Но казвам ви, че отсега няма да пия вече този плод на лозата до онзи ден, когато ще го пия с вас нов в царството на Моя Отец.
Чашата, която Аз пия, ще пиете... но да седнете отдясно Ми или отляво Ми, не зависи от Мене, а ще се даде на онези, за които е било приготвено.
И като изпяха химн... излязоха...

А отдолу СПАМЧЕ-БОНУС!!! Само сега, само за вас!!!
Безплатна гражданска обява!!!

Обява

Продава се имот във Рая, златна къща пет-шестстотин квадрата, до там се стига лесно - пътят е маркиран с праведни отходности. Има лозенце на баир, орташка сенчица за хаир, има и гЪзирано джъкузи, да ви спохождат голи музи.
Другооо... друго к'во?...
А, да!... Има и едно дърво, от памтивека не ражда... не знам дали брадатият не го отсече...
Господ де... за Него казват, че починал вече... но и да не е, Той няма да ви пречи!
Побъркал се е дядката... Сина Му нейде се затри, възкръснал, казват някои... не знам, Той все виси забит... и чака до Го купят от битака.
Абе!... Харен е имотът!
Ключът е под изтривалката!
Някой навит?!

© Той Твоят Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??