20 jul 2008, 22:49

И аз като теб ( Из "Откровено за лудостта") 

  Prosa
964 0 8
1 мин за четене

  ***

 

И аз като теб претърсвам съмнителните прозрения на цивилизацията и се опитвам да съзра смислеността на случващото се ТОЧНО В ТОЗИ МИГ... После пирувам с боговете и плюя на очакванията ти, за да те възродя в капките на стичащата се горест от изчезналата ти представа за истинност.

И аз като теб бродя из калните проблясъци на погубващите очертания на желанията... После бърша тривиално потта ти и я попивам с трънено бездушие, за да погубя и последното ти желание за болезнена пристрастеност.

И аз като теб жадувам сладката болка от очакваната близост на плътта със самозгубил се... После блудствам с тихата съкровеност на съня ти и изопачавам виденията на духа ти, за да излекувам собствената си жажда за съвкупление.

И аз като теб се заплесвам по странните израстъци на генетичната проява на волята за живот и се опитвам да обгърна с благоразположението си всяка необозримо врязала се в пространството твар... После я душА в собственото й желание за живот и я притискам до усещането на изпепеляващото ти чувство за тленост, за да възродя инстинкта ти за неприкосновеност.

И аз като теб се вричам в слабостите на околните и отричам да имам такива... После броя издъхналите мечти и редя историята на провалите ти, за да изтрия и последния повик за борба в съзнанието ти.

И аз като теб благославям живота... после рисувам бръчки по насълзените ти очи и приспивам преходността ти с безутробна продуктивност - раждам ти синове, в които всеки момент да съзираш изгубената си младост.

... и ти, като мен се оставяш на отминаващите причини и потулваш следствието... за да си вярвам до болка... че зависиш от мен!

 

20.07.08

Пловдив

© Бехрин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И аз - като теб...
  • "... за да си вярвам до болка... че зависиш от мен!"


    Много добро!!!
  • ...и аз като теб жигосвам тялото си, за да залича белезите, но съсирването на кръвта очертава страховете ми в пътеки...и аз като теб кълна неистово, докато устните превърнат се в рязпятие...и осъзная, със строшения гръбнак на чувствена виновност, че следи от милост по телата не остават, а само мирис на кости, горени от желязо...

    Всъщност, доста се отдалечих, ми се струва, от твоята идея...но това е вдъхновението, което ме споходи след текста ти.

    Поздрави, Бети!Изумена се нося след думите ти!
  • Много ми хареса!Поздрав,Бехрин!
  • "...и ти, като мен се оставяш на отминаващите причини и потулваш следствието... за да си вярвам до болка... че зависиш от мен!"

    !!!*
  • "Откровено за лудостта" ...!
    "И аз като теб се вричам в слабостите на околните и отричам да имам такива..."

    Уважавам мислите ти и истинността им!
    Аплодисменти!
  • Някъде по трасето...
    Всъщност всичко е публикувано в сайта.
  • Оригинално замислено.
    Но ми звучи като финал на нещо по- голямо. Къде е началото?
Propuestas
: ??:??