20 oct 2024, 14:11

 Изборен фитнес 

  Prosa » Otros
123 1 2
Произведение от няколко части « към първа част
9 мин за четене

   Вероятно знаете какво е фитнес зала - това е място, където се помпат мускули. Е, доста е ангажиращо, изисква бая зор и пот, но модерния фитнес е зяпане на екрана и чаткане по клавиатурата. Елементарно е, докато си пийваш кафето или нещо по – твърдо от изисканите питиета, очепрекарваш буквичките и картинките … слагаш написаното на кантара и се опитваш да доловиш някакъв смисъл …

 

… Е, точно тук започва фитнеса – напрягаш си нервната клетка, пращаш я в склада да търси по разделите и папките … тя рови из прахоляците и крещи оттам

 

   - Няма я Шефе, такова животно не сме виждали! … GoTo End1

 

ИЛИ

 

   - Шефе, требе мислене !!!!! … И тогава се включва Изкуствения Интелект

 

IF (прочетеното е боза) THEN (…..) ELSE (….)

 

   Шегичка … модерният човек няма такава строга логика. Емоции, рефлекси, както една колежка каза – ‚Само като видя името на автора ми е ясно какво ще каже.‘ Ровя се във Фейсбука и какво ли не съм виждал. Ще се спра предимно на постовете, над които пише ‚Платено от …‘ – Предизборно ми е пределно ясно какво ще пише там, че даже няма нужда и да го чета.

 

   Обикновено има чудесни идеи, потресаващо лесно изпълними … които са можели отдавна да ги реализират (обаче не пишат защо не са го направили) и обикновено с една скрита ‚черешка на тортата‘, зад която се крие бъдеща сладка далаверка … И предизборно знам какво ще напиша … и тъй, като всеки един такъв пост пише нещо конкретно знам, че е безсмислено да пиша нещо конкретно, а предполага използването на следната лексиката  

 

😎😀🤓😡😳😁😮🤨😌😍🤪🧐😩😡😭🥶🫢😵‍💫🤕😈💩👻😾🙌👏🤝👍👎👊✊🤞✌️👌👀 …

 

   Чудесно е, че измислиха емотиконите, та с едно чукване зачукваш някого или му пееш дитирамби. Основнато и леснодостъпно наборче се състои от СЕДЕМ … повтарям – само СЕДЕМ кръгчета, както следва:

 

Like     … тоест … Господ ми говори, евала

Love   … тоест … Хващам те за ръчичката, води ме в …

Care    … тоест … Анджък брато, наздраве

Haha   … тоест … На стар краставичар краставици ми продаваш

Wow   … тоест … Ай стига бе, те такова животно не бех виждал

Sad    … тоест … Дай да ти поплача на рамото

Angry … тоест … Ела навън да се разберем по мъжки

 

   Това – хубаво, тези седемте са ужасно ясно и изразително средство предполагащо личен контакт с постващия и словесна покана за съвместни действия, лесно се предъвкват и най – важното – те са безопасни! Ей тъй – разплул си своите 100 килограма удобно пред екрана и словесно … тоест емоционално, с емотиконче се правиш на смирен монах от върволицата му последователи … или … на супер турбо побойник размахващ словесни мускули и натикващ автора в миша дупка …

И по тази логика платените постове не ги чета, но старателно си водя статистика на емотиконната реакция към тях …

 

   И – ЕВРИКА !!!! Открих ЗЛАТНОТО СЕЧЕНИЕ'

 

10 към 1

 

Естествено има някои флуктуации в зависимост от времето до изборите. От начало (преди месец) отношението достигаше до

 

50 към 1

 

   Сега обаче имаме рязък спад до отношение

 

3 към 1

 

… Е, ще ви открехна 😊

 

   Щраквате на лайковете под поста и веднага не екрана се появяват … на колко хора им ‚Говори Господ‘ , колко ‚Държат за ръчичка автора‘ … колко стари ‚краставичари‘ са се обидили на новопръкналия се краставичар … и колко искат да се разходят навън, за да си кажат нещо по мъжки‘ … Та –

 

 

Посочените СЪОТНОШЕНИЯ са броя на читателите, ‚екзалтирано слушащи Господ‘

срещу броя на ‚краставичарите‘ или ‚мъжкарите‘ !

Стандартно бяха 2000 към 200

 

   Интересно е …

 

   Първо … можете да щракнете на имената на ‚слушащите Господ‘ … и с голямо удивление ще видите странна извадка от 'хора' без профил, постове, история, приятели … в най добрия случай ще видите постове от преди няколко години, реанимирани специално за случая … пригответе се за всякакви странности , защото това са ‚ИНТЕРНЕТНИТЕ МЪРТВИ ДУШИ‘ … вероятно сте чували за 'БЕЗСМЪРТНИТЕ МЪРТВИ ДУШИ В ИЗБИРАТЕЛНИТЕ СПИСЪЦИ‘ – същото е.

 

   Да отбележа – в развитите ‚демокрации‘ е легално да има улица на лобиращи брокери, тези години се появиха и ‚ИНТЕРНЕТ ФЕРМИТЕ‘. Съвсем естествено там са модерни и огромни, … появиха се и в неразвитите (като нашата), напъпиха и цъфтят по време на избори … тъй де, не можем да изоставаме в световната практика. И – който иска да се саморекламира в интернет, плаща си за публикацията на Фейсбук (например), после отива в такава ферма, и си плаща да симулират невероятна активност на поддръжниците си, да доукрасят и вменят в мозъка на читателите си своята далновидност, гениалност и нуждата да бъдат избрани, защото без тях бъдещето няма да е толкова розово и прекрасно.

 

   Забелязал съм и странни флуктуации на това съотношение, вероятно дължащо се на недоплащането от страна на плащащите – НАМАЛЕН брой ‚евала‘, липса на каквито и да е коментари. А също и от ВРЕМЕТО до изборите – то тиктака, страстите и ставките се нажежават, но се нажежават и от КОМЕНТАРИТЕ НА РЕАЛНИТЕ ХОРА! … КОИТО свалят съотношението към  … 1 към 1 … Яко!

 

   От техническата страна това се прави елементарно – имате по стените акуратно монтирани смарт телефони, всичките свързани с няколко компютъра и естествено – няколко напети оператора да осигуряват бълването на лайкове, че дори и коментари към тези платени постове. Залите са чисти, приятни, чудесно е да работиш там – шаваш с пръстчетата си по клавиатурите за да събудиш интернетните мъртви души и си получаваш паричките.

 

   Един от признаците, че си пишеш с мъртва душа е – ако се възмутиш яко и напишеш нещо огнено, няма да получиш никакъв отговор … или в по – тежкия случай – попадаш на нахъсан оператор и той ти отговаря на уличен сленг, обикновено основан на някакъв негов сексуален нагон …

 

   Е, има и някои странични фактори, влияещи на това сакрално съотношение. Неотдавна гледах предаване по телевизора, където един от дискутиращите заяви, че към основните партии, стожери в политиката, си има самообразувало се стадо от избиратели, които не могат да кажат повече от две имена от бъдещите избраници от дадената партия, (предполагам, че трябва да се махнат имената на минали министри или други значещи фигури), но името на рекламираната партия е достатъчно.

 

   Иначе, ако допуснем, че всичките постове и лайкове са от реални хора ... и отчитайки словоохотливостта на стандартния българин, би трябвало избирателите да не са 5 милиона и 400 хиляди (според НСИ), а поне 20 милиона ! 

 

   Интересно е … и даже забавно. Гледал съм няколко клипа от такива ферми, но тук показвам един малък клип от китайска фермичка – вероятно някакъв час_пром, защото броя на телефоните е ограничен до няколко десетки.

 

 

   Интернет ферма https://www.facebook.com/krasi.ivanov.52035/videos/393104507067797

» следваща част...

© Пламен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Оу, уникално и чудесно предложение 'Аванти' - чудесен магазин, пиячката е яка и лапачката превъзходна, клиентите - безбройни Амиии - моята програма - от начало ще пиша в интернета (там непрекъснато има правописни грешки, та оплаквания не се приемат) ... а , и .. (телевизията е кофти, щот ще ме изтипосат в youtube и после отърване няма) - продажба на вересия, записвана с молив, дето чезне след време ... после - петилетка на безплатната кльопачка и ... ако опашката на касата нараства от стандартната (25 човека) до непостижимата от 50 човека - АЗ ЛИЧНО ще плащам на всеки - от 51-вия нататък ... Сигурен съм, че тази верига магазини е финансовия постамент на партия 'Аванти' ... и поради липса на каквато и да е предизборна програма ще се заема с финансовата ! .. Слав, благодаря за добрата вест PR по - добър от мене няма да намериш !
  • Назначен си за пиар на партия "Аванти". Не отказвай,защото друг гледаш телевизия нямаме!
Propuestas
: ??:??