8 ene 2024, 7:08

Изгубен 

  Prosa
112 0 3
1 мин за четене

Изгубен съм в омраза и безумие

Безумие във всичко свято и във вярата

А вярата ми е огромна, но не и безгранична

Защото безграничието граничи с беззаконието, а беззаконието в България е повсеместно!!!

Как да живея, как да вярвам във техните измислени от самите тях правила, които обслужват само техните икономически интереси?

Как да вярвам във законността и правосъдието, след като такова не съществува!!!

Да си човек в България е трудно, защото човека не обижда, не съди, не прелюбодейства, не злослови, не заговорничи!!!

А как да остана човек, след като срещу мен заговорничат, злословят, злепоставят, съдят, запорират и изискват всякакви идиоти - корумпирани съдии, прокурори, полицейски началници и адвокати?

Как да остана чист и невинен, след като съм подложен на терор от организирана престъпна група на Държавата?

Истината я виждат всички, но през очите на мнозинството, което не винаги е пример за подражание!!!

Самотният, различният индивид е обречен на отшелничество и страдание, защото стадото на народа е добре манипулирано от глутница хиени!!!

Вълкът-единак никога не се предава, неговата воля е несломима, неговият път е предначертан от глутницата, която го преследва и от волята и решимостта му да оцелее!!!

Ще оцелея напук на всеки корумпиран боклук, ще оцелея и ще ги бия в собствената им игра!!!

 

© Борислав тодоров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??