13 nov 2022, 9:41  

Излагация на степен ен. 

  Prosa
456 4 2
2 мин за четене

МИТЪТ ЗА ВЕЛИКАЯ И НЕПОБЕДИМАЯ СУБЛИМИРА

 

 

 

Добре известно е пристрастието на Путин към македонците, в това число и ред нагли негови изказвания, като следното в Тwitter /направено на 24 май 2021г/:

 

Посольство России МК

@Russian_Emb_MKD

Russia government organization

Му го честитаме на братскиот македонски народ Денот на светите Кирил и Методиј, кој се слави како државен празник. "Денеска во Русија е свечен ден – Денот на словенската писменост, а писменоста дојде кај нас токму од македонската земја" - Владимир Путин


И тъй като Путин нарече българите неблагодарници, защото са си позволили да гласуват в парламента решение за военна подкрепа на Украйна, то какво да кажем ние българите за неблагодарността на русите, които получиха писменост и език именно от нас, а следователно и основата на своята духовност и култура. Защото руският език произхожда от черковно-славянския. Да не говорим за факта, че Свети Климент Охридски, на когото сме кръстили държавния си университет в София, е разработил варианта на славянската азбука, годен за употреба. Путин напълно се изложи като държавник на велика сила. Защото разчиташе на блицкриг срещу Украйна, но такъв просто не се получи. А сега е подвил опашката и пред цял свят позорно бяга от ВСУ. Такава пълна излагация на "великая и непобедимая" досега не е имало. Ала аз се учудвам след всички глупости, които натвори и злепостави толкова много Русия, как своите все още го търпят. Може би причината се корени във факта, че руснаците /както и българите/ са народ рая, който овчедушно търпи всякакви сатрапи-батюшки, какъвто в частност е милиционера Путин. След позорните бягства на руската армия, вече никой няма да взема тази армия насериозно. Ердоган ще посегне на Азия, виждайки колко са слаби руснаците, а не ми се и мисли какво би станало, ако китайската армия, която напомня на армия от киборги, реши да превземе Сибир. Държави, които до днес разчитаха на руска военна помощ, занапред вероятно ще се откажат да искат такава. Въобще една огромна излагация и дискредитация на всичко руско - това сътвори товарищ милиционеро-комунистът Владимир Владимирович. Оказа се, че той не само е физическо джудже, но е и духовно такова! А има и наглостта да се сравнява с Петър Велики!!! Вече на всички стана ясно, че мястото на Путин е сред героите на филма "Уилоу".

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Помагачът на едната воюваща страна е участник във войната.
  • Не сте неблагодарници а идиоти. Никой не праща оръжия, при положение, че няма достатъчно даже за собствената си армия. За останалото си прав.
Propuestas
: ??:??