31 oct 2010, 14:23

Изповедта на една наивница 

  Prosa » Otros
964 0 3
2 мин за четене

   Тя днес е тъжна. А вчера беше щастлива. Тя стои сама вкъщи и не разбира къде сгреши, вчера всичко беше прекрасно. Тя премисля всичко отново и отново, но не вижда причината. Не разбира. Нали той и повтаряше, че иска да е с нея, че тя е страхотна, че е това, което е търсил. И тя му повярва…

   Горката глупачка, естествено, че така ще ти каже. Той е просто мъж, а ти си просто хубава, но си наивна. И какво стана, защо му омръзна така бързо? Не се чуди, ти просто си държеше на принципите, нали? А той ти каза, че проблемът е в него, че животът му е сложен, че ти нямаш вина. Да, ама имаш. Имаш, защото не си лесна. Имаш, защото се страхуваше. Имаш, защото реши да уважиш себе си, а не него. Каква идиотка, защо не си разтвори краката, защо не беше като другите. Той сега щеше да те обича. Щеше още да е с теб! Защо плачеш, ти си си виновна. Той е съвсем нормален. Заблудил те, глупости! Какво очакваше, че ще те изчака, че ти си толкова важна за него или че той е различен.

   А, да, това е. Той ти изглеждаше добър, сериозен, не беше като другите, нали. Онези, предишните те нараниха, но този път беше попаднала на истински мъж. Вярваше го и може би още го вярваш, защото си глупава. Светът ни не е такъв. Не е създаден за такива като теб. Осъзнай се! Не ми казвай да мълча, защото аз съм права. Не ти харесва, това което чуваш, но е истина. Не ми ли вярваш, излез и ще го видиш. С новата му любов. На нея и казва , че я обича, а на теб казваше ли ти? Не се учудвай, обичта вече се доказва със сваляне на дрехите. Тя не е старомодна като теб и затова той я “обича”.

   Да, жалко е. Но трябва да се научиш да не вярваш на хората. Те ще продължат да те лъжат и използват. Той. Той е просто един от многото. А ти, ти трябва да станеш днес. Да вдигнеш глава, да изтриеш сълзите и да престанеш да чакаш да ти позвъни. Няма да го направи. А и не си заслужава, затова бъди силна и спри да вярваш на празни обещания. Знам, че ти се иска всички да са добри и да не лъжат. Знам, но не са, затова се научи. А може би един ден, все пак един ще бъде различен. Но дотогава се усмихвай, дори и да боли. Нека да не личи, че страдаш, а той ще си получи заслуженото. Все някога…

 

                                                                          От твоята до скоро наивна приятелка

© Деница Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??