11 abr 2012, 10:21

Жалка история! 

  Prosa » Relatos
1088 0 4
2 мин за четене

      Грозно е, мили дами, да правите това! Изключително грозно!


      Петък вечер. Слънцето тъкмо залязва – красота. Лека-полека и последните слънчеви лъчи се скриват зад величествено издигащата се Витоша. Парк с идеалния изглед към планината. И сбогуване с поредния изминал ден от април. Човек да има очи за прелестите на природата!


      В далечината се чуват викове и крясъци. Поредната приятно почерпена компания от младежи се задава по алеята в парка и с мощните шумове и цветущи псувни изпълва тишината. Заглушава дори музиката, която звучи през слушалките в ушите ми. Много неприятно!


      Но какво да видиш? Компанията била само от „дами”! Едни такива – натокани, намазани, направени, маскирани – да не ги познае човек. Вървят си, придържайки се една за друга, пеят си и си псуват. Свалям слушалките и с поглед, изпълнен с отвращение, се обръщам към жалката картинка пред очите ми. Едната запя някаква песен, от която успях да разбера само „Режи го на две... сърце”, при което друга „дама” от компанията с ясен и силен тон изкрещя: „Е*аниеееее”, а трета вдигна бутилката с бира, която носеше в ръка, и отпи няколко сериозни глътки. Само не знам как не последва и едно мощно оригване!?


      Пейките започнаха да се опразват. Скоро пуснаха парковото осветление, а пейките опустяха съвсем. Събрах си такъмите и понечих да си тръгна. Девойките минаха покрай мен, а физиономията ми излъчваше неодобрение. Едната сопнато ми зададе въпроса: „К’во гледаш, ма? Друга работа немаш ли си?”. Безгласна останах. Прибрах всичко в раницата и тръгнах. Вървейки, се обърнах назад и неволно забелязах как едната „дама” се е проснала на земята, а другите се опитват да я вдигнат. Жалка гледка!


      Вероятно това щеше да е поредната изключително забавна история от репертоара на милите млади дами, която никога няма да разкажат на децата си. И не защото биха се срамували от това, а заради факта, че може би няма да си я спомнят!


      Градът тихо угасна под лунната светлина и небето се осея със звезди. Носеше се аромат на Пролет от нацъфтелите дръвчета. Задуха свеж ветрец и понесе пролетния дъх.

© Опс Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Далеч по-грозни неща се случват в душите на същите хора. Да, грозно е!
    Противно и животинско...
  • За жалост, тази картинка става все по-честа! Гледката е потресаваща...
    Поздрави за споделеното!
  • Болест на прехода, Опс...
    Водата трябва да се оттече... мръсната...
    Поздрави!
  • Грозна картинка!! Но пък съвсем точно предадена! Лошото е, че я има не само в София! Поздрав от мен!
Propuestas
: ??:??