13 ene 2024, 9:01

Катастрофа при излитането 

  Prosa
261 0 13

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене

(18+)

Беше от онези сутрини, когато трябваше пак да става за работа и единственото спасение за мъж от делничната сивота можеше да бъде един бърз секс в топлото легло.
Но жена му вече беше станала и си оправяше грима в другата стая. Такива мераци не ѝ минаваха през ума. Мислеше за друго - кариера, грижи, битка за положение.
Ти си егоист - казваше - и мислиш само за себе си,
а аз мисля за толкова много неща, които трябва да свърша днес.
При това няма време.
Време нямаше и вечер, когато той си лягаше уморен, а тя превърташе фейсбука до късно.
Изведнъж в спалнята погледна някой.
Да, не беше забравил, това е приятелката на жена му от провинцията, дошла за ден два по работа в големия град.
Не беше нищо особено за заглеждане, но тази сутрин къдравата ѝ коса му се видя много привлекателна.
- Нещо да помогна да се оправиш за работа? Тази сутрин е много студено, сигурно ще ти трябва шал, ръкавици. Ще питам Б. къде са и ще ти ги приготвя.
- Не, остави, аз ще се оправя. Но ела ми разкажи, къде ще ходиш днес?
Тя влезе и приседна до него, усети приятния допир на бедрото ѝ до себе си.
Желанието му го направи безумно дързък и сам не разбра, как изрече поканата:
 - Ела да те стопля под завивките, май си замръзнала.
Дори не се замисли за скандалното си предложение.
Ами ако му откаже възмутено?
Е, тогава ще измисли нещо, ще го обърне на шега.
Нелогично време, нелогична сутрин, нелогична ситуация, нелогични мисли.
Не, въобще не мислеше...
Само я желаеше.
Женска ласка преди един обичаен зимен работен ден.
Това променяше всичко и носеше буря от вълнение.
Инжекция от адреналин в мозъка. Отново жив!
Тя го погледна изненадано, но изненадано - уж.
След миг колебание се вмъкна при него и се допря до топлото му тяло... До горещата твърдост по- надолу.
Топлите му ръце повдигнаха пижамата ѝ.
Гърдите ѝ бяха малки и тя въздъхна, когато ги погали.
Отгоре бяха меки, но стисне ли ги в ръката си, намираше твърда и изпълваща шепата му топчица.
Зрънцата ѝ се изправиха нагоре набъбнали и горещи.
Тя знаеше, че няма много време.
Законната собственичка на горещото змийче, което я подпря отдолу, скоро щеше да се появи.
Отвори крака, легна върху него и той веднага усети вълната от удоволствие, когато се намери в топлата и влажна пещеричка. Място, което веднага се зае да изследва от входа до края, и от дълбочината пак до входа.
Толкова е хубаво, но ако вратата се отвори и Тя ги хване?!
- Завий си главата, моля те, че ако жена ми погледне, да не те види...
Тя послушно се зави, но скоро пак се показа над завивката
- Не мога да дишам така завита.
Мозъкът му започна да смята комбинации.
- Виж, тук няма да имаме време да свършим.
Горе имам таванска стаичка, да отидем тихо там.
И си я представи как зад топлия комин на старата кооперация, тя ще се наведе напред и той ще я притисне до себе си отзад.
Ще може да я притиска и мачка без никакви ограничения.
Чужда кола и чужда жена никой не жали- казват хората.
- Добре- съгласи се тя. Аз ще отида, ти ела след мене.
Леко се измъкна от скачалката и изведнъж Земята загуби контакт със Слънцето. Зимата се завърна отново.
Но надеждата за пролет остана да цъфти.
Той бързо си закопча пижамата и обу чехлите.
Нищо не беше забравил, защото най-важното носеше със себе си.
И като бързаше си свирукаше, но чу женски гласове от съседната стая, да се извисяват малко по-високо от нормалното:
- Знаеш ли Б., току-що правихме секс с мъжа ти. Той ще е мой и аз ще се оженя за него.
- Глупачке, този котарак никога няма да се откаже от удобството да бъде мой.
Махай се от дома ми и повече да не съм те видяла около себе си! Ти си крадла!
- И предателка - помисли той и се засмя тъпо, защото беше в шок.
Самолетът катастрофира при излитане. Не можа да набере височина.
Падането беше голямо.

© Горския Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти!
  • Размислих! Хареса ми начина по който отделяш на моментите. И утре е ден! Без отчаяние!
  • Вярно, пистата е супер важна.
  • Как да не катастрофира като е сменил пистата.
  • Лоша работа. Тия жени са големи клюкарки. 🙂
  • Е, да, колкото и да му се сърдим, ще потрябва пак.
  • Щом змийчето е цяло, добър си е финалът
  • Не, в такива ситуации, няма забавен финал.
  • Продължавай да пробваш! След умалителните ,топчици, и ,змийче, очаквах забавен финал. Браво!
  • Благодаря ви! За пръв път пробвам нещо в тази област
    Има някои неща, които леко съм скрил по философски, но женската солидарност ми убягна. Много добро забелязване. По женски
    Петре, баща ми имаше това име и презиме, като твоето.
  • Женска солидарност. Хареса ми.
  • Еее, малко разочарование накрая...Браво, харесвам произведения от този жанр
Propuestas
: ??:??