19 ago 2022, 10:55

Клъвнато 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
553 2 5
2 мин за четене

Времената се променят, нравите се развиват, хората… оцеляват.

хххх

В скоро време по медиите – компютри хакнали хора…

хххх

Интересите на контрабандистите и митничарите не знаят граници…

хххх

Говореше сама със себе си – имаше какво да научи…

хххх

1 500 000 /един милион и петстотин хиляди!/ дози ваксини са унищожени у нас поради изтекъл срок…

Нямало кандидати за експериментите…

И ваксините са ликвидирани!

Обаче – преди това са платени. От бюджета. Тоест – с наши пари…

Та, като ви кажат, че нещо е безплатно – демек, държавата плаща, замислете се: а тая държава отде има пари?

хххх

За кой ли път ще каже – право е, че много знание носи много тъга. Просто не бива да мисли човек, не бива да търси, не бива да анализира…

Щото… Почва да задава въпроси, вместо да си кюти в блатото като жабок в тиня…

Кой знае защо, рекох да видя повече за тая Запорожка АЕЦ. И зяпнах.

Вижте поредицата: руснаците я заемат на 28 февруари, от МАГАТЕ споменават за риск на 25 май и…

Веднага след това бандеровците започват обстрелите…

А после се зачудих. Централата продължава да дава ток. Украинските енергетици са си та рабогните места – не щат да саботират работата си…

Тоест – странно, ама какво ли не сме видели в тоа живот, там може да бъде един оазис сред войната.

Обаче – с разрешение на американците, от американските оръдия, по американски прицели от американски спътници, летят към централата американски снаряди, за разост на бандеровците и страх на европейците…

Що така, а?

хххх

А обстрелът не е хаотичен. Основа е за срещата на Гутиереш, Ердоган, шефа на МАГАТЕ.

Ще предложат „изход“. Обявяване на демилитаризирана зона, под охраната на мироопазващи части.

Зоната ще е 30-километрова, стратегически разделяща руските войски. В нея – натовци със сини каски…

Елементарно? Но патетата лапат…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Дочке!
  • Лековерието е като маната. Нищо го не трепе.
  • Благодаря, Надя, Петре!
    Благодаря на сложилите в любими...
    Рисково си е!
  • Възможно и на ваксините да им изтича срока, щом като на етикет за инсектициди има срок на годност, и човек да се пита К'ВО СТАВА УЕ..
    ;;Дочуто'' зад ъгъла - Ама, йодът пак изчезнал... - Да не бии, нали я охраняват ма... - Ууу, по лошо, маната нападнали доматите, та пръскат с йод срещу нея
  • Да не мисли, казваш, сенсей? Де да можеше. Основни жизнени потребности, парцалки, вещи... За останалото... Нищо не знаеш, значи не съществува.
Propuestas
: ??:??