12 abr 2022, 10:52

Кога лъжат политици и медии 

  Prosa » Otros
757 1 11
1 мин за четене

"Зная - месец април е лъжовен..."

Поне така твърдеше в една стара песен още по-старата Лили Иванова, тогава млада и… симпатична.

А иначе – и април си е лъжовен, и май, и всеки месец, когато политици и журналисти отворят уста.

А те не я затварят. Ту лапат, ту лъжат, за да лапат…

Примери –бол. Ето – гръм, шум и трясък. Руснаците ползвали допинг, вече им отнели 28 олимпийски медала.

Дребна подробност – след обръщането към съда са върнати 25 медала вече. Но това родните медии не съобщават.

Важното е, че са пръснали лайната из публиката. Чистенето не е тяхна работа, те са заети – рият още от тора си за нови разпръсквания.

Или – често гледам Тъкер Карлсон Fox News, Tucker Carlson Tonight /. Имам усещането, че е от последните истински журналисти, все още търсещи истината и смеещи да изкажат мнението си.

На студентски състезания се появил някакъв си Лий Томас. Участник ве състезанията за девойките.

Заедно финишират той и едно момиче. Награждаването минало без нея, разбира се. Наградата за пето място получил Томас?

Което възмутило студентките – та това напълно погазва правата на жените? Но на тях им наредили да мълчат и не задават въпроси.

А мен ме заинтригува друго. Тоя „юнак“ преди това се състезавал сред равни биологически – сред мъжете. Никакви успехи и… Обявил се за жена.

След което заел 5 – 6 място…

Що не се почувства дете? Там явно ще има повече шансове…

Обаче… Кой знае…

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Актуално и тъжно! За това не гледам телевизия!
  • Благодаря, Дочке!
  • Спортно актуален както винаги...
  • нали съм само акъл и 🐏 мозък 😊
  • Благодаря, Петре!
  • Какъв допинг апропо,..тоя дето го хващат лаболаториите ли, или оня дето се мъчат да го опреличат на такъв,.. а аз се чудя, как едно хапче, безобидно, знае къде те боли и атакува там...
    А политически, гледах в ютуб, интервюто в 2 частИ на Скот Ритър, бивш оръжеен експерт на ООН
  • Пепи, подсказа ми една идея, благодаря!
  • Снощи изгледах вечерните новини по бтв и се стреснах, че започна турският сериал, а нямаше спортни. А аз си чаках спорта. Ако може да се нарече спортна протестът в Бояна. Последните минути бяха отдадени на дълъг репортаж за цената на агнешкото. Ако не си хапне някой агнешко тогава, какво ли ще му стане?
  • Благодаря, Пепи, Валентине!
  • Не е въпроса само в антидопинга,а в лицемерието на политици и медии. Важно им е да кажат, че сестра ти е ........
  • Всички ползват допинг, въпросът е в антидопинга: така да прикрие, че да не го хване тестът. Същото е с политиците, лъжите и корупциятв
Propuestas
: ??:??