10 jul 2008, 21:59

Курвенски номера 

  Prosa » Otros
3314 0 12
1 мин за четене

Любовта е доста странна. Вече съм сигурен, че тя може всичко. Може да те накара да страдаш, може да те накара да си щастлив, а може и да развали приятелство. Защо трябва да се водим по акъла на тази мръсница. Кажете ми, това не са ли курвенски номера. Точно така правят проститутките, те те карат да бъдеш щастлив за 20 мин и после ти казват сумата, която трябва да платиш. Така и любовта, кара те да бъдеш щастлив до един период от време и после какво - кара те да платиш, но при нея таксата е сълзи. Не стига, че светът ни е толкова объркан и ние не можем да си отговорим на най-обикновените въпроси, пък ни се предлага и тя. За мен любовта е измамница, която се опитва да ни прецака в този живот. Тя е точно като онези хора, дето обичат да лъжат и да нараняват. Винаги съм мразел да си нищо на този свят. Защо такива хора живеят изобщо и каква е тяхната цел на съществуване? Сега съм сам, любовта ме накара да страдам, разделих се с любимата ми и в един момент разбрах, че всички мои приятели са си отишли. Така стана, защото бях глупав и заслепен от нейно величество любовта. Толкова силно обичах момичето, че ги забравих мойте безценни другари. С които отраснах като малък, с които играех като малък, с които натрупах прекасни моменти и сега какво... тя ми отне всичко. А в извинение ми остави една самота. Една голяма рана в сърцето и душата. Това е тя, любовта - добре платена проститутка, играеща с чувствата ти.

© Емил Киров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • На мен разказа ми хареса, въпреки че не съм на същото мнение за любовта, за истинската любов. Да, наистина понякога ни наранява, но щастието и тъгата според мен вървят ръка за ръка
  • Айди холан, стегни се! Не си първия.
    "Не е фатално, когато си отиде жената; фатално е, когато остане."
    Р
  • може би някой път трябва да разкажа истинска случка, щом ти си измисляш.. но звучи достоверно.. минах и през това.. от 10 .. един остана приятел..
  • Стига бе, човече! Тук в тоя сайт е бъкано с "разбити сърца". Аз ще взема да предложа на Изречената да направят отделна графа "РАЗБТИ СЪРЦА". Ама то нищо друго вече не може да се прочете. Навсякъде разочаровани от любовта. А тебе не мога да те разбера. Хайде, твоите връстнички ги разбирам. Преживяват нещо, сайтът се казва ОТКРОВЕНИЯ и те откровеничат. Ами ти като казваш, че не си го преживял, що "замърсяваш ефира" допълнително? Кво знаеш и ти на 16 години за любовта? Колко нейни лица си видял изобщо до сега? Никой не може да даде определение за любовта. Най-малкото - ти!
  • Няма "спокойно", когато става дума за приятелство и любов, браво на теб, Е мил!!!
  • хора спокойно никой не ме е оставил, не става дума за мен, говора по принцип за света просто една вечер ми дойде като идея и го написах
  • http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=122924 утре ще е достъпно
    Приятели.. хах.. ще си говорим като пораснеш...
    с теб са хората които те обичат, обичта прощава всичко.. Хората за които говорите - т.нар."приятели" са измислени... лъжовни... иначе щяха да са до него.
  • ох. гаДНА ТЕМа. Не искам да коментирам. Съчувствам ти, знам за какво говориш.. Извинявайте, че не оставих и следа от размислите си, но..
  • За това ставаше дума. Не трябва да са сто и на мен ми останаха малко през годините. И най-силните май са от детството.
  • Иване, не ми се иска да те питам: Ти имал ли си истински приятели? Ще излезе, че ние жените сме по-големи пичове от вас мъжете, дето трябва да сте рицарите ни, джентълмените, които...Приятел да ми позвъни в полунощ? Там съм, където имат нужда от мен, дори да е на края на света. И семейството съм пренебрегвала...Докато не разберат, че приятелство не се предава, защото се гради с години. И защото в полунощ дори са виждали какво могат моите приятели, когато съм в беда. Така че, има истинско приятелство има и истинска любов! Просто някой още не я е срещнал.
  • Проститутката е с теб за пари, курвата - за собствено удоволствие поне. Когато те навести Взаимната Любов, ще напишеш друго нещо. А за да разбереш, че е тя - истинската, трябва да има и разочарование. Но приятелите не предавай!!!
  • емил ако срешнеш истинската любов няма да мислиш така
Propuestas
: ??:??