7 mar 2024, 6:51

Маймунката Сузи 

  Prosa » Cuentos y obras para niños
147 5 7
1 мин за четене

 Написано в далечната 1995 година, когато съм била на 9 год и 10 месеца. 

 

 

Имаше едно време една маймунка на име Сузи. Тя беше единствената маймунка, която смееше да се закача с лъва. Затова другите животни не ѝ бяха приятели. Сузи сподели своята мъка с майка си, която ѝ каза:

- Знаеш ли защо никой не дружи с теб?

- Не- каза Сузи- Защо?

- Добре, ще ти кажа. Един ден слонът Дундю свика събрание. Той каза, че който дружи с великия лъв, не трябва да има приятели сред нас. 

- Мамо, мислиш ли че вече ако не дружа с великия лъв животните ще ми бъдат приятели?- попита Сузи със сълзи на очи. 

- Не знам- отвърна майка ѝ, на която ѝ бе жал за нейната дъщеря и я прегърна. 

На сутринта Сузи бодра и весела отиде да закуси. След закуска Сузи отиде да извика своята най-добра приятелка, за да си играят. Но когато пристигна и почука на вратата, никой не се обади. Почука втори път и зайчето Джеси отвори вратата. Сузи я попита. 

- Джеси, ще излезем ли да си играем?

- Не!- ѝ отвърна Джеси и тръшна вратата точно пред Сузи. Разплакана, малката маймунка се прибра в къщи. Сузи разказа всичко на майка си. 

- Успокой се- каза майката на Сузи. Ще поговоря със слона.

На сутринта тя го направи. 

Когато се прибра, тя имаше радостна новина за своята дъщеричка. Когато Сузи разбра, тя подскочи от радост и силно прегърна майка си. След това излезе навън, а там я чакаха нейните приятелки. 

От тогава всеки ден и всяко животинче дружеше със Сузи. 

 

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хубаво написано!
  • Много е хубаво, Петя! Поздравления!
  • Хареса ми, Пете!
  • Случайно намерих стари щуротийки, които съм писала като малка. Благодаря ви, че прочетохте, мили хора!
  • Сладурче Не мога да повярвам, че си била на 9 г. Хубаво е, че си го запазила. Много е мило.
  • Еха, много поучително разказче. Хареса ми.
  • Великолепно написано от дете на 9 години! Браво талантливке! Има и поука и красота!
Propuestas
: ??:??