25 sept 2012, 23:26

Моето късче Рай 

  Prosa » Otros
712 1 4
1 мин за четене

Това ми беше доверено от близък приятел и ме закле да не споделям точното местоположение. Знаех само, че е много закътан, отдалечен, трудно достъпен, много малък плаж.
Казвам на любимия, че съм му подготвила тайнствена изненада и потеглихме. Първоначално достъпът до там бил само по море, но открили начин и по суша. След един час лутане, спускайки се по опасни скали, попаднахме наистина във Рая. Затаихме дъх, удивително беше. Дори нямаше стъпки по пясъка. Невидима ръка го беше погалила. Спогледахме се и без да продумаме, захвърлихме всички дрехи. Голотата беше естествена на това място. 
- Като Адам и Ева - прошепнах. Исках да запазя девствения покой, който ни заобикаляше. Хванати за ръце, като хлапета се затичахме към морето. Невероятно и спокойно ни приласка то. Да се гмуркаш гол е приказно изживяване. Душата ти пее в хармония с цялата природа. Отпуснахме се приятно изтощени направо върху топлия пясък. Единственият шум идваше от биенето на нашите сърца. Поглеждам в очите на любимия мъж. Да се слеят две души в едно, красота и изящество, горещи емоции, химн на страстта. 
Това късче Рай трябва да си остане неопетнено. Напускаме го с малко тъга. Оставяме го така, както го заварихме. Дори стъпките си заличихме. Това приключение ни сближи много. Сега имаме повече надежда, доверие, мечти. В онова Райско място някой ни беше целунал по челата.


© Дани Сулакова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Потърси лелче имаш още време !
  • Искам си ги, всички неща дето ги изброи. Някой спомени зарових дълбоко в пясъка на онова райско кътче. Нещо като в твоите разкази, знаеш кои. Може би трябва да намеря път назад, да потърся изгубеното!
    Благодаря за вниманието Ригит!
  • Готино ! Браво ! Лелче наистина ще взема и аз да драсна нещо толкова кратко! Ама туй там край морето много са ви особени челата ша знаеш! С една целувка и стават такива чудеса. Много е готино така една целувка без значение от кой е тя... и да ти се върнат зад челото Надеждата, Мечтите, Доверието и други такива хубави неща. Пък защо не и Вярата в неща които не виждаме не чуваме и не помирисваме?
  • Приказно! Прочетох с удоволствие! Поздрав!
Propuestas
: ??:??