19 dic 2010, 15:43

Моля те... 

  Prosa
1105 0 9
1 мин за четене

Спокойно, миличка, няма страшно, всичко ще бъде наред. Нали знаеш колко си силна, утре ще си като нова, нищо няма да помниш. Спокойно, миличка, хайде, сложи главичка на краката ми и си почини. Само да се съмне, ще излезем навън и слънцето ще те погали, ще те прегърне и ти ще спреш да трепериш. Ти обичаш да тичаш по тревата, нали? Няма, мила, не се плаши. Всичко ще бъде наред. Ето, до теб съм, виждаш ли? Няма да те оставя. Ти не искаш млякото си, но съвсем скоро ще ти се върне апетитът и ще ти приготвя най-вкусното пилешко бульонче. Всичко ще е както преди, миличко.   Помниш ли, когато беше още бебе и аз те намерих мокричко на улицата? Да... гушнах те и ти заспа, стоплено под палтото ми. Колко силна беше ти тогава... точно като сега. Ти си моето любимо геройче. Хайде, скачай и ми доне си топчето да си поиграем. Не искаш ли? Добре, нека да е по-късно, но ми обещаваш, нали?  Спри да трепериш, моля те. Плашиш ме така. Нали съм те гушнала... Хайде, Слънчице, помъркай ми малко, нали знаеш, че това е било моята приспивна песничка всяка нощ. Обещавам, ще си играя с теб, дори когато имам работа, обещавам, първо на теб ще обръщам внимание всеки ден след училище, обещавам, миличка, само ми помъркай мъничко. Хайде, миличко, моля те! Моля те, отвори очички! Моля те, котенцето ми, погледни ме! Хайде, съкровище! Хайде да си поиграем! Недей така, миличко, не е смешно! Хайде, моля те, измяукай поне веднъж, моля те, върви да драскаш по хладилника, моля те с цялото си сърце! Няма да ти се карам, обещавам! Защо спря да трепериш сега? Погледни ме! Моля те! Виж ме, котенцето ми, дишай, котенцето ми, дишай, моля те, моля те, дишай, дишай, миличко...

© Ли Николаевна Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Весели празници и на теб!
  • Трябваше да стигна до половината, за да се сетя за какво става въпрос и да разбера, че си струва да прочета до край, но е наистина много истинско! Весели празници, Лили!
  • За мен най-важното е, че подарих това произведение на едно същество, което беше много важно за мен, въпреки че определено ми беше трудно да го напиша. Всеки си има право да не му харесва.
    Ена, отново благодаря за подкрепата!!! Весели празници!

    liubomira97 (Лъкс Герова)- Благодаря ти!
  • Тъжно, но хубаво.

  • Наистина е безнадеждно, Fog-X (Нема Нужда )
    Безнадеждна е летаргията на писалите тук двойки... без коментар...
    И още по-безнадеждно е, че те не знаят какво правят...

    СРАМ, дами и господа!!!

  • Брагодаря ви много!
  • браво,много е хубаво
  • разплака ме...
  • Не мога да повярвам, че тази изповед, наситена с толкова искреност, чистота, любов, всеотдайност, откровение... е останала извън вниманието на откровенци
    И то пред прага на един празник, чиито дух е ЛЮБОВ...
    Охкаме и ахкаме на всевъзможни "драми" за сексуални неудовлетворености, фантазии и пр.... а безусловната любов я подминаваме, сякаш гузни, че не можем да я изпитаме... и да я дадем...

    БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТАЗИ ТВОРБА, ЛИЛИ!!!

    С нея празникът ми ще е по-всетъл!!!
Propuestas
: ??:??