6 may 2007, 11:22

На кафе 

  Prosa
2022 0 10
2 мин за четене

- Рилче и какво виде у чашата ми, ма?
- Любов, Маре... много любов ти се пада, ама с друг.
- Ау, да не се изпуснеш пред Пацо само!
- Е, моля ти се! Това е една нова любов така като... как да ти кажа... я виж! Едно пиленце. Това е добра вест. Писмо ще получиш, някой може да ти се обади...
- Кой, ма Рилче? То нема кой. Милка ми се обажда, от Канада... друг...?
- Ето, на! Тя е, виде ли? Даже ти се е обадила вече, виж колко познавам!
- Е да, да, ама дали е тя?
- Тя е ма! Я виж тука у чашата, сложи си очилaта ма! А така. Е тука, виждаш ли? Същият овал на лицето, така като с нейната рокля... и много късмет! Маре, късметлийка си, нема какво!
- Ами, късметлийка!
- Е, моля ти се! Пада ти се къща.
- А, къща? Е от къде тая къща?
- Виж! И числото 5... до 5 дена, до 5 месеца, до 5 години ли? Обаче ще я имаш тая къща! Или да залагаш на петица. Ти, Маре, бинго играеш ли, ма?
- А, не.
- Верно? Еее, тогава на рулетка да заложиш, на петица и ще видиш какъв късмет!
- А, късмет...?
- Е, моля ти се! Големият син обажда ли ти се?
- Да, вчера.
- А, браво! Виждам аз, виждам! Ей, Маре, нищо не може да се скрие от мене, Маре! Няма тайни за мене в живота, така да знаеш! А малкият ожени ли се?
- А, не.
- Ще се ожени, спокойно, има време. Я, виж я тая тука! Също Владимирова от втория етаж!
- Аууу, не думай! Вчера си мила краката в легена... и легена, хоп - през балкона върху прането!
- А, стига, бе!
- Да, казвам ти.
- Пак ще го направи! Да знаеш, Маре, мила пак ще патиш! Е тука това черничкото виждаш ли го? Това са подхвърлени щипки. Така виждаш ли как не са подредени, а така са разхвърляни? Пак ще се разправяте...
- А на мене, Рилче, някой магия прави ли ми, ма? Я хубаво виж!
- Е, да, ама ти си ги знаеш. Владимирова и Савова.
- А, да ти ми ги каза, да. Знам си ги...
- Я, виж, виж люлка, ще имаш внуче и на тебе ще го кръстат.
- А не, нещо снахата не могла да има деца...
- Ай, не! То това май не е люлка! Абе, твоя Пацо да не умре, ма?
- Ами, ще умре?
- Виж, като ковчег е. И виж, две и шест... На двадесет и шести...
- А, не, Рилче, аз тогава не мога! Записала съм се на екскурзия на двадесет и шести, той не може тогава да умира. Моля ти се, вземи направи една магия да остане жив поне до 27-ми!
- Маре, освен един ритуал да му направя? Ама ще ми трябват, сол, захар, пешкир, яйце...
- Отивам да взема, нали вчера ми донесоха пенсията...

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??