2 dic 2008, 20:44

Насилие! ... 

  Prosa » Otros
846 0 5

... Юмрук. Удар. Неудържима болка. Бликаща кръв. Безмълвни думи. ... Насилие!... Жестоки думи. Стичащи сълзи. Мъка. Удар. Думи, думи, думи. ... Насилие!... Кръв. Сълзи. Всичко се слива в едно. ... Насилие!... Утоляваща "жажда" за мъст... и смърт. Омраза. Агресия. ...Насилие!... Червено небе.Червена земя. Червени реки и морета. Кръв. Кръв и смърт. Смърт. Всичко е смъртно кърваво. ... Насилие!... Дъх на смърт. Всичко замръзва. Превръща се в лед. Всичко застива. Всичко заспива... Приближава. Приближава се все по-близо. И близо. Стига. Достига. Сила. Юмрук. Куршум. И ето, настъпва и краят. ... Насилие! ... Безсмислено Насилие!...

© Елизабет Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти Оценявам го
  • С многото апосиопези накъсваш действието, а то в случая трбва да е опредлящия фактор на творбата. Картината е добре очертана, въздейстието се губи. Визоализацията на думите е постигната, но динамиката липсва.
    Лично моя оценка, но аз съм никой.
  • Силно е....болката ,кръвта и страхът ...те привличат също ,не всяка болка носи отрицателни чуства има и сладка болка която носи удоволствие ....
  • Изразително и смислено (за разлика от действителността) .
  • !!!

    ...едни от най-страшните ми кошмари са свързани точно с войната. Не я разбирам, страх ме е. Не разбирам, не разбирам тоя свят... Защо? "Защо" е най-тъжния въпърос - когато няма отговор като за възрастта ни. Няма да порастна никога...

    поздрав за произведението, едно телеграфно описание на Ужаса.
Propuestas
: ??:??