24 ene 2023, 16:02

Не-изневяра 

  Prosa
773 2 3

Obra no adecuada para menores de 18 años

5 мин за четене

Какво е изневярата?

 

Каква е тя? Какъв цвят има?

 

А вкусът й какъв е?

 

Изневярата само физическа ли е? Точно със секса ли е свързана?

 

Тоест, да изчукаш, да го "туриш", да духаш - това е изневяра, но ако хванеш нечия ръка, погалиш по гърба, докоснеш бедрото - не?

 

Какво ще кажеш да мислиш за някой друг по време на секс? Не се брои? Хоп, аз съм в къщичка? Да гледаш в очите, да целуваш с ухаещи на кафе устни и да мечтаеш за друга?

 

Ами виртуалния свят? Да свършиш от виртуален чат разговор. Това е просто игра, мило. Нали? Това не е наистина.

 

Чувам как се събуждаш през нощта и проверяваш телефона си за нови съобщения.

 

В тъмнината синкавият екран на мобилния изглежда като точка на радиоактивно излъчване.

 

Набързо четеш съобщенията и се връщаш при мен в топлото легло, под идиотското одеяло с кактуси.

 

Мяташ се, въртиш се, въздишаш, докосваш се и знам, че искаш да ме чукаш дълбоко и силно, да ме пречупиш, да се забиваш със стонове, след като си преметнал краката ми на раменете си.

 

Искаш да ме накажеш за това, че не съм тя, че нея в момента я чука някой друг. И ето че не издържаш и започваш да ме галиш с треперещи от напрежение ръце.

 

Това не е изневяра, нали, мило ? Все пак ти си тук с мен, но по някаква причина ми се струва, че тя е с нас в стаята.

 

Целуваш ме по врата, по раменете, по тила, но не ми даваш да се обърна - не искаш да виждаш лицето ми.

 

Какво ти написа? Какви бутони натиска? Навива те с ключ като механична играчка.

 

Не е изневяра, когато целувките ти се спускат надолу и ме обръщаш по корем. Въздишам, когато твоят горещ език ме изгаря като нажежено желязо.

 

Не е изневяра, когато влизаш с едно плавно движение - трепвам от болка, но ти се подчинявам. Тишината се нарушава само от накъсаното ти дишане и звуците от шляпането на кожа в кожа.

 

Защо мълчиш? Страхуваш се да не ме наречеш случайно с друго име? Нейното име.

 

Разрядът идва бързо - напрежението е твърде високо. Падаш по гръб с облекчение и после ме прегръщаш с благодарност.

 

Внимателно се отдръпвам и си вземам душ.

 

По пътя забелязвам телефона ти, като подло влечуго, притаено на нощното шкафче. Взимам го с отвращение, всичките ти пароли са ми отдавна известни, просто преди не исках да отварям тази кутия на Пандора.

 

Но след тройката с нейния призрак няма какво да губя.

 

Отварям Съобщения.

 

Ето я, твоята тайнствена нощна спътница.

 

Последното й съобщение: "Напомни ми защо не се чукаме."

 

„Виж статуса ми“ - добавяш намигащ емотикон.

 

Статус? Е, и какъв ти е статуса, любовнико?

 

Отивам на профила ти. Семейно положение "Сложно е."

 

Да, наистина при нас всичко е сложно. И това не е изневяра, нали, скъпи, просто казваш истината?

 

Оставям телефона и се връщам при теб, под нашето смешно одеяло с кактуси.

 

И не е изневяра, когато се събудя сутрин от това, че галиш с език затопленото ми от съня тяло. Правиш го така усърдно, че почти забравям за диалога, който прочетох.

 

И не е изневяра, когато тръгваш да направиш кафе, след като насила си ме върнал под завивките и след няколко минути ми носиш димяща чаша в леглото.

А после ме гледаш как пия горчивата течност и усмихнат с блеснали очи, пълни със съжаление и вина, бълваш мерзката, омразна дума с буквата "л".

 

А това вече прилича на изневяра, мило.

Много прилича на изневяра.

© Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

"Любов и изневяра" »

7 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хареса ми, misha_sll и точно по темета! Глас!
  • Харесах! Много добър и рядък похват, през повечето време, да водиш повествованието във второ лице. Еротиката също е премерена и ненатрапчива! Успех!
  • Изневяра е само ако те хванат
Propuestas
: ??:??