14 ago 2020, 9:19  

Не ме видя 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1313 3 12

 Пуснах ръката ти  за секунда, обърнах се и му махнах за сбогом. Вече трудно се намираха такива приятели и  бях сигурен, че нямаше да се срещнем повече. 

Не ме видя. Гледаше теб...

© Ирина Колева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Той е "сигурен", държи "нея" и "му" маха за сбогом
    Тя не е и толкова дълга историята, освен няколко шеметни, безметежни и купонджийски месеца сред нови, но определено с еднакъв заряд хора.
    Завръзката, кулминацията, развръзката и епилогът са в последния ред. И неочакваният съпрайз, впрочем
    Но виж, коментарите определено ми донесоха настроение и съвсем друг привкус на историята, което е точно по вкуса ми😀
    Привет и на теб, Краси!🌹
  • Със сигурност, този който е "сигурен" е мъж Другите може да са жени, може и да са мъже и ако се казваше "усещане за жена" щях да съм по-уверена в предположението.
  • Ох, Генек
    Подчертаните места...ми аз първо тях забелязвам. Нищо че отмествам фокуса към френските торти.
    Петсмисленото мислене също не ми убягва.
    Тя, корекцията въобще нямаше да е наложителна, ако бяхме само аз и ти в сайта. Просто проявих лоялност към лирическите, милите те...
    Усмив 😉😊
  • Е, то и с един поглед може да се разбият, както се предполага. Зависи от устойчивостта на всеки един по отделно.
    Руми, Симона, приятно ми е да ви видя, момичета 🌹 Всичко е игра. Със или без правила, кой може да знае...
  • Ама много добре си беие и с джендър стайла...
    Но, според мен - променила си, за да остане същото усещане. Най-вече за хора като мен с отровно-подозрително-петсмислено мислене.
    А е хубаво, де - подчертавам.
  • Еееее, сега вече го изчистих и в моята глава! Така вече го почувствах по-близо до възприятията ми. Хареса ми, че с няколко изречения могат да се разбият и променят няколко свята.
  • Така да е, Юри. Нямам нищо против😘
  • Ирка, откъдето и да погледна тримата другари, все ми се привижда една двойка гейове! 😀
  • Оф, божкей! Наистина така звучи. Като френска селска торта с таратор 🤣Оправих го.

    Двама той и една тя 😉
  • Уха? Под "ти" разбираш "той" или "тя"? Ако е "той" - модерно звечи, ако е "тя" - пак. Държиш ръката й...
    Във всякакъв смисъл е смислено. И интересно.
  • Е, той си остава. В повече от една душа и с повече от едно усещане.
    Здравей, Стойчо 🌱
  • Многопластов изказ...
    Като един спомен, който ще остане в албума на душата!
    Поздравления, Ирина!
Propuestas
: ??:??