24 jul 2023, 9:14

Не се оглеждай! 

  Prosa » Otros
183 3 6
6 мин за четене

Защото не знаеш какво ще видиш…

А така – със затворени очи и поглед, впрен във вярната насока, няма да се плашиш.

Всъщност, и в пропаст да полетиш – няма да имаш време за вредни мисли и емоции.

Камо ли да се отклониш от правилния път, сочен от средствата за масова агитация и слугинажа от тролове…

хххх

Камала Харис отново заговори за нуждата от намаляване на населението на планетата.

Камала Харис е най-добрата и сигурна опора на президента Байдън. Маса американци се молят за здравето му, защото знаят – недай си, Боже, дебилният старец, ръкуващ се с призраци и скитащ по неведоми пътеки, наистина да заговори с тях…

Тогава САЩ и светът ще са поверени на Камалата… Което дори руснак не би им пожелал…

А тезата за необходимостта от редукция на човечеството става все по-натрапчива. Обясняват ни за „златен милиард“ /и дори клошарите се виждат в него!/, убеждават ни да променим начина на живот, хранене, обличане, дишане дори…

Макар и най-верните полезни идиоти да не смятат да минават на насекоми, да носят трижди прекърпени дрехи, да живеят щастливи без никакво имущество или дом…

хххх

Очаква се поредна пандемия. Защото – странно, защо? – с началото на войната пандемията взе да затихва и изчезва. Американските лаборатории ли приключиха материалите… Или вече готвят нови гадости?

Щото ковидът се издъни. Приписваха му и загиналите в катастрофи, но не стана зловещата епидемия. Е, продадоха маса вода с подсладител като панацея, някои /да споменем, фон дер Лайнен, мъж на главната гинеколожка на Европа/ трупнаха пари, обаче…

Малко, малко…

Поради което ЕК издаде куп решения и вкара в капана на задължителността маса държави. Включително и нас.

850 000 000 000 евро кредити са взети – за сметка на членовете на ЕС. Включително и на нас.

Постановката е ясна – щели да ги връщат от някакви неизвестно отде очакващи се вътрешни печалби. Но – ако няма /както се очертава/?

Ми, ще плащат народите. А тая държава, която закъса, разчита на солидарността. Кредитът е на общите рамене. И нашите, разбира се…

хххх

А Европа попада в международни лапи. Примерно, поредното споразумение за екологията. В което ООН свързва вода, огън и въздух. Например, вкарали са изисквания на СЗО за икономиката, финансите, счетоводното дело, граничната охрана…

Ама каква „екология“? Това е красивата завеса. Зверовете са отзад…

хххх

Някой да е поглеждал ОФИЦИАЛНО представения план за възстановване и развитие?

Потърсете в интернет.

И ще разберете затруднението ми коя дума да сложа в кавички…

хххх

Дали е игра на думи…

Народно събрание…

Подкрепа на нацистите…

Народен съд…

хххх

Харвардските шарлатани и жълтопаветниците искат да сменят 3 март като национален празник с 24 май…

 

Вносните невежи и местната секта не могат да разберат разликата между национален празник и народен ден…

Като червено на говедо им действа руското в националния празник. Празник за създаването на Третата българска държава.

Докато 24 май е ден на историческата ни цивилизация и стои в душите на българите по-високо от държавния ден…

Ама хора с чуждо поданство2 слуги на посолствоТО, дребни апаши, прескочили за бърши шашми…

Какво ти разбират…

хххх

Кръчмарите се разбушуваха. Някакъв клиент останал недоволен от ограбването, а контролните органи разкрили откровени закононарушения в кръчмата със „златните пържоли“.

И като се юрнаха кръчмарите… Гневни заявления, тъпи обиди: „Ресторантьорският бранш не може да носи отговорност за липсата на образование и култура на хранене у някои клиенти.“

Това го твърдят хора с ТОХ или даже без него.

Но пък титулуващи се „шеф“ или даже „мастер шеф“… В някоя друга ОБСЛУЖВАЩА сфера да сте чули за „бос“, „началник“, „супермен“? Скоро и келнерите ще са „лидер Петров“ или „надзорник Иванов“ – щото, нали, стоят с ръце на кръстаа… А сетне идват професори и академици… Всъщност, имаме си подобни в политиката – „евроакадемик“ Денков и „ФСБ почетен академик Борисов“…

А за произведенията на тия „щефове“ – ни дума. Даже не се споменава къде е заслужената крайна точка на сътворенията им…

хххх

Жега…

Малей, жега…

Абе, аз одъртях и се мъча да спазвам някои изисквания, но се чудя на дядовците и бабите ми. Щото баш по това време, при подобни /че и по-страшни жеги!/ си бяха на полето, или в градината. И не се вайкаха…

С тях бяхме и ние. По едни гащи, с кърпа на главата /знаменитите четири възела я крепяха/, на обяд под сянката /когато пасяхме овцете, пладнуването беше задължително, на тютюна също, при низането или в лозето по-рядкоѝ/, ходехме за вода, че много се харчеше и…

И никакви ужасии, никакви оплаквания „Днеска на плажа беше страшно…“.

А може би, защото не беше на плажа…

хххх

А войната в Украйна постепенно затихва.

САЩ постигнаха целта си…

Не, не – Русия е непоклатима, макар и опърпана.

Главният враг на американците – Европа, е разнебитен и победен. Германия е затънала яката, Франция едва се крепи, останалите висят над пропастта и се чудят дали да си плюят на ръцете, преди да полетят…

Източната граница на САЩ е вече до сами Русия. Включително черноморската. Румъния и България са вече във войната, ще поддържат огъня бавно и с кръв. Молдавия я бройте за румънска област, Турция засега играе играта си – но докога?

Проблемът на САЩ стана Китай. И силите се прехвърлят на изток и юго-изток в Азия. Япония, Тайван, Нова Зеландия, Австралия…

Добри съюзници за война…

Само да не са китайските балони…

хххх

А аз обиколих крайбрежието. И установих – в България НЯМА УКРАИНЦИ!

Ни по плажа, ни в хотелите, ни около обслужващия персонал в „Санта Марина“, ни в пловдивските фризьорски салони – централата на ЦИПсО…

Руска реч… И луксозни коли – без жовтоблакитни флагове, далавери, млади мъже, скатали се от армията на уж родната страна…

Е, тролове се въдят…

Ама то е от жегата и комунистическото родословно наслоение на слугинаж, гарниран с некадърност за друго…

 

 

Препоръчвам – полезно и неприятно за обслужващия персонал в „Санта Марина“ и пловдивските фризьорки - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Надя!
  • Такива времена настанаха - за едни интересни, за едни - смутни, за други - мътни. А то от мътилката на дъното нищо се не види. А зинеш, а си лапнал червея, пардон - насекомото... А в подмолите е уютно...
  • Благодаря, Красе!
  • Всеки има право на собствено мнение, но фактите са си факти. Затова и не всеки разполага с тях. Та, нямаме съвпадение на собствените мнения. Може да чакаме да видим какво ще напише историята след 300 години, ... а някои няма да чакаме
  • Благодаря, Георги!
    Да, Пешко подражава на Джералд Дарел...
  • А така – със затворени очи и поглед, впрен във вярната насока, няма да се плашиш.
    _____
    Тук е истината!
    Вървиш, а о време на време, кратка почивка, колкото да се хванеш за палците...
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??