5 ago 2008, 11:39

Неприятна история 3 

  Prosa » Relatos
777 0 0
2 мин за четене
 

  - Никой не се е подигравал така с мен - каза Петър и се изчерви. Целият трепереше от гняв.

  Мими  бавно се обърна към него и го погледна право в очите. Изглеждаше притеснена.

  - Знам, че се чувстваш гадно. Сигурно доста си се изплашил. Глупаво е обаче да ти се извинявам, при условие, че всичко беше старателно организирано. Опитай се да го приемеш като шега.

  - Шега! Чуваш ли се какво говориш? Защо, по дяволите, го направихте?

  - Плащат ни да снимаме със скрита камера. Такава ни е работата.

  - Не е нужно да му се обясняваш, Мими. Не сме извършили нищо незаконно. А ти, приятелю, просто ми кажи колко пари искаш - каза едрият мъж и погледна злобно.

  - Ще ви осъдя.

  - Да, бе, да. Ето ти 100 лева и си върви по живо и здраво.

Започна да си рови из джобовете.

  - Не ми трябват парите ти.

  - Изобщо не очаквах, че така ще се вържеш. Опитай се да ни разбереш - каза Мими и нервно прокара пръсти през косата си.

  - Хайде да тръгваме - подвикна мъжът и с уверена крачка се отправи към колата. Тя го последва.

  - Дай ми камерата!

  - Изчезвай! - просъска мъжът, извръщайки се, а после подаде камерата на колежката си.

- Я престанете и двамата! - изписка тя.

- Влизай в колата - заповяда й той.  

- Дайте ми камерата! - повтори Петър и се приближи.

  Мъжът присви очи и замахна. Петър усети как юмрукът облизва ухото му. Обзе го неконтролируем гняв. Засили се и блъсна противника си на земята, а после го ритна с всичка сила в корема. Онзи се сви и започна да стене.

  Мими пристъпи напред, все още стискайки камерата в ръцете си. Не изглеждаше да е уплашена.

  - Не го удряй повече. Ще ти дам каквото искаш.

  - А ти откъде знаеш аз какво искам?

  Петър я сграбчи и я метна върху предния капак на форда. Тя изпусна камерата и започна да пищи, а той я притисна, намествайки се между краката й. Ръката му се плъзна по вътрешната част на бедрото й, напипа прашките й и ги скъса с едно рязко движение.

 - Недей, моля те недей! - завика тя и започна да извива тялото си, като се опитваше да се измъкне. След малко разбра, че нищо не може да направи и се отказа да се бори. Мускулите й се отпуснаха, а погледът й стана празен и безразличен. Примири се с факта, че ще бъде изнасилена.

 - О, Мими, защо се вързваш така?Ти май се изплаши, а? Та това беше просто шега. - каза Петър и я пусна, отстъпвайки бавно назад.

  Тя го погледна объркано и се изправи, а след това сведе глава и започна да хлипа.        

© Хийл Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??