15 jun 2023, 10:52

Непропуснато 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
167 2 5
1 мин за четене

Попадам на последната филмова версия на „Последният мохикан. Хм… За съвременната младеж става. Нали не умеят да четат, а и надали са чували за Джеймс Фенимор Купер и романите му…

Гледам, подсмихвам се и… Чувам интересна реплика: „Британският девиз е: „Светът принадлежи на Англия“…

Колко актуално…

Няма я в романа. Защо ли е внесена във филма?

хххх

Около 10% от човечеството са. Значи – няма начин да пропуснем срещата с някоя/някого от тях. Той –падащ си по подобните му, тя – налитаща на подобните й.

Тези, дето по паспорт се водят от мъжки род, особено харесват по-специалните си събратя. Един президент налита на потни негри, президентка харесва румънки…

А у нас направиха отново спец по събиране на данъци културист. Мускулест, точно по апетитите на … На известен женствен господин…

хххх

Всяка жена има нужда от мъж – да изхвърля боклука и да носи вината…

хххх

Който се минал – минал, който не е – да си чака реда…

хххх

Метеопрогноза – ще е хладно до октомври, после ще застудее…

хххх

В памет на десния консерватор и любител на жените Силвио Берлускони.

За Обама – „Оня загорял младеж“…

За левите – „Те толкова обичат бедните, че след тяхно управление бедните се увеличават“…

За жените – „30% от тях, когато ги попитам искат ли секс, казват: „Да!“. Останалите възклицават: „Не знаех, че може и още…“

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Красе, Надя!
  • Голям политик беше Кавалере - Берлускони. С всичките му скандали и т.н. Точно по времето на неговото управление работех в Италия. Направи много за чужденците. Цитирам по памет реклама:
    - "Не е нужно да се самоопределяте по критериите, налагани ви от обществото."
    И дотук с обществото...
  • "Който се минал – минал, който не е – да си чака реда…"
  • Благодаря, Георги!
  • Берлускони... поживя си човекът...
    Мир на праха му.
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??