4 ene 2014, 18:56

Огледало 

  Prosa
638 0 0
2 мин за четене

Някъде по телевизията преди време, доста време, обявиха, че във военни действия хората, които взимат участие активно (така ако може да се каже)  тоест хората, които извършват реално убийства... са едва 5 - 7 % от всички войници... и така там обявиха именно тези хора за типични социопати. Тоест ако направим едни прости изчисления, ако във втората световна война имаме, да речем 1 млн. войника, то реално от тях са воювали и са си  „вършели работата” около 50 000.
Тоест 50 000 социопата... добре...
И се замислих?!?
Първо се замислих в какво общество искам да живея? Обграден от социопати или е по-добре да бъдем обградени от страхливци? Второто нещо, за което се замислих докато слушам the Doors е всъщност дали не сме обградени вече изцяло от общество страхливци и социопати? И ако сега сме обградени изцяло от социопати... разбира се... какво ни чака?
Но пък?... Не мога да кажа, че обществото са си чисти социопати... все пак социопат какво е...
главното е човек, които не приема ничии и никакви норми... съобразява се единствено и само със себе си, разбира се няма съвест, и какво още беше... а да! Бързо се вбесява и трудно владее... дори често имат признаци на обикновена психоза!... Социопатът също така никога не изпитва вина, тревога или разкаяние... Така. Като изброих главното, някак като че ли ми се струва, че преди социопатите били по-малко. Ха ха ха, ами да! Но пък и като гледам сега обществото не сме точно социопати, а някакво ново извращение близко до социопатията... Имаме си всичко де! Пълни нарцистични копелета сме си, егото е високо в небесата, съвест... ммм... това пък какво беше? Но пък има нещо, което пречи да сме си точно социопати... поне според мен. И това е страхът! Колкото и егоцентрични говеда да сме, сме точно и толкова ако ли не и по-страхливи безгръбначни? И ето тук почва цялата теория да се разклаща? Сега какви сме? Социопати? Страхливци? Егоцентрици? Или всичко заедно? И ако е всичко заедно, дали не е това една опасна комбинация? 3 в 1? А може би и повече? И сега това къде ще ни отведе? И от кого да се пазим? Леле!??! Колко въпроса излезнаха!?! А има и още...
би трябвало!... А бе?!!? Аз може да съм откачилият? Аз не съм доволен от обществото? Обществото? Нали и аз участвам там... И ето в моите писания, четейки ги от горе до тук... виждам как уж съм там... уж не съм... а дали знам аз къде съм? Дали не съм леко психозен? Мамка му! Трябва ми ново общество!?! Мамка му! Трябва ми ново Аз!?!

© Валентин Гюров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??