1 jul 2022, 11:39

Оглеждайки се 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
539 5 13
3 мин за четене

Тук се спирам на инфантилните действия на простия Киро. Няма по-точно определение за глупостите около епопеята „70-те шпиони“.

Причината е ясна – харвардчето иска, ама умира си за внимание. В центъра на събитията, премиер, слуга, изживяващ се като господар.

Е, излязоха доста неща около тъпата акция.

Първо – има данни за руски шпиони, няма заведено цялостно дело.

Просто блондинката по акъл Ленчето наредила да направят два списъка и по тях да обвиняват.

Службите твърдят, че не са давали някакъв доклад, председателстващ НС, президент, външен министър подобен не са получавали.

Второ – Киро наду балона без да мисли. С убеждението, че никой няма да пита каквото и да е. И ще му повярват, ще ръкопляскат, ще го укрепят на поста…

Не стана…

Трето – нещата се оказаха простички. Няма паритет между служителите ни в Русия и руските тук. Което може и трябва да се решава – но по друг начин.

Четвърто – инфантилчето направи белята без изобщо да мисли за последствията. За него вече е ясно, но за България…

Само това ни липсва сега – дипломатически скандал, конфликт, сблъсък с голямата империя…

Да не смята някой, че България ще замени Украйна и ние ще почнем да получаваме оръжия, наемници и обещания?

Възрастта не пази от инфантилизма…

хххх

Байдън вече е решил да се кандидатира на изборите, но още не се е сетил за какъв…

хххх

А сериозно – съжалих човечеца. Репортаж от срещата в Мадрид Испанският крал разговаря с него и спират до стола на американеца. Който застава и… Просто чака нещо. Държи лист, поглежда и не мърда.

Явно не са му написали, че трябва да седне…

Лоша работа, щом и аз го съжалявам…

хххх

Лидерите – о, Боже! Лидери? – на Запада няма, няма и изръсят поредна…

Идея, да речем, че да не ни цензурират.

Засега в надпреварата водят германците с плана да откъснат част от тръбите на „Северен поток-2“ и ги използват за създаване на терминал за течен газ…

Но пред тях е Борис Джонсън. Който си разрошил чорлите и предложил – бежанците от Украйна да бъдат изпращани в Руанда…

В Руанда???

Където през 1994 година племето хуту избива между 500 000 и 1 000 000 от племето тутси…

Доста радикален начин за решаване на проблема с бежанците предлага внука на турския поданик…

Но пък е в тон с друго, несбъднато предложение от единомишлениците му – предложението евреите да бъдат заселени на Мадагаскар. Дадено е от Хайнрих Химлер…

хххх

И още един идиотизъм. Сбирка на Г-7. Вечеря. На която пак чорлавият предлага да започват събличането- Най-напред без сака, а после по цици – да покажат, че и те са яки като Путин…

Изхихиква се Урсулата /неизвестно защо някаква чиновничка е сред избраните държавни ръководители, ама на всяко ешмедеме има някоя… по-разкрепостена жена за забава. Пък и, ако нещо стане… Има опит. Седемкратен…/.

Но останалите срамежливо навеждат очи.

И предложението остава за след малко – когато камерите напуснат…

Лидери, а?!

хххх

Страшна, страшна приказка от братята с грим…

… И от ковчега се протяга суха ръка на скелет, опитвайки се да натисне ядрения бутон…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Миночка!
  • Хареса ми винаги навреме и много точно!
  • Благодаря на всички!
  • само "срамежливо" не ми се вписва в обстановката; като цяло думата "срам" е лишена от реалистично съдържание... моделите на подчиновническо управление в световен мащаб отдавна са пълен провал, но гниенето ще продължи дълго.
  • Рядко ми се случва да не знам какво да кажа. Като хипопотам сме - затънал в л...а до гуша, че и уста отваря...
  • Нямаш милост. Никой не си пощадил.
  • Поздравявам те, Георги!
    Добре направи, че поднесе този много актуален материал.
  • ПростоКиро, БайДън, Боре Кукуто - лидерите на света!
  • Харесват ми мислите ти!
  • Мисля си, как свободно си говорим какво ни е на ума и сърцето, без страх!... А беше друго време, дори вицовете под сурдинка бяха опасни и заради тях пращаха някъде...
  • Благодаря, Пепи, Антоанета!
  • Това за Байдън ме разби! Браво, харесва ми иронията ти на всички миниатюри.
  • Лидерът не търси, а създава консенсус. А Кирето какво търси? Ти си ГО казал!!!
Propuestas
: ??:??