8 feb 2019, 10:30

 Попара - 13. 

  Prosa » De humor
678 4 5
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Тази година ще стигне за бюджета…

Реклама. Ако ви е неприятно да виждате паразити по тоалетната чиния, представяте ли си какво им е на тях при гледката нагоре?

Обхваща ме оптимизъм, като сравня България с Украйна. А пък с Белорусия – направо еуфория…

За да дава мъжът повече пари на жена си, е нужно тя навреме да се разведе…

Имам такова кръвно, че комарите се взривяват на челото ми…

„Холмс, вярно ли е, че си видял Баскервилското куче?“ – „Уотсън, опъни си от лулата и ще го видиш и ти“...

Модерен политик – той обича да получава удоволствие в брой..

Закон на Мърфи – ако в програмата на телевизиите има две предавания, заслужаващи да бъдат видени, то те са по едно и също време…

Израстване – мина се време и блудният син се превърна в блуден баща…

„Денице, дойде един младеж да ти иска ръката“- „Ама само един ли, тате? Аз ти пратих петима, за да имаш избор“…

Когато мъж и жена се оженят, те стават една личност. Мъките започват, когато се опитат да определят кой от тях е тази личност…

» следваща част...

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??