15 jun 2018, 8:33

Преход 

  Prosa » De humor
509 2 9
2 мин за четене

Ей  вече маса години прехождаме. Накъде - не знаем.Опитахме се да попитаме, но ни обясниха, че по време на движение с шофьора не се говори. Още повече, че нашите водачи са отдавна на дистанционно управление

Знаем - там, където отиваме, от чешмите ще тече мед и масло. И няма да има с какво да се измием.Но и немити ще сме щастливи.

Думата "дълг" стана единствено финансово понятие, "любов" - платена стока.Пенсионерите имат телефони, но само будилниците им звънят. Понякога ще мине някой внук, ще рече: "Здрасти, дядо. Дадоха ли пенсията?" и пак ще ги остави да оцеляват в условията на реалния дарвинизъм. Нарастват магьосниците и шаманите, които въртят реалността около пръста със заклинанията "Сполука!", "Времето е наше'' , ''Вервайте ми!", "Гарантирано от ОПГ"

Платени идиотолози ни изнасят сказки, започващи с думите "Падаше  ланшният сняг..." и разпръскват идеите си по въздушно-капков път. Вече въведоха ред в политиката, но никой не желае да оправи хаоса на пазара. Пък и какъв пазар - то пари няма!

Затова продължават да искат заеми от наше име. Горе-долу в такъв диалог:"Колко сте?", "Осем милиона", "Ето ви толкова и толкова...", "Дайте още, не съм сам! И партньорите искат!"

Новата дегенерация успешно колонизира собствената си страна. Успя даже да изнесе чертата на бедността зад линията на жълтите павета. Затруднява се единствено с водачеството по пътя - вървяхме към пазар, вече сме на битака.

Изхвърлени.

Но пак сме първи.Преди надминавахме Африка по брой вождове, сега по различни президенти на фирми, партии, съюзи, коалиции и какво не, изпреварихме двете Америки плюс Африка и Азия. Да не говорим за професионалните политици, изпълзяващи като хлебарки от цепнатините на ежедневието.

Явно ще трябва да правим изборите на нудистки плаж - там поне се вижда кой какво може и кой какво иска.

А ние ще продължаваме прехода. Защото още древните за забелязали, че целта е нищо, движението всичко.

Пък и ние знаем как е в живота. Свие те домашно разтройство, бързаш, гърчиш се, стигаш до... А там - удоволствие и удоволствие.

Ако стигнеш навреме.

Абе какво да ви кажа - преход! И в държавата стигаме до нулите, и резултатът е същия...

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Поне един успех...
    Благодаря!
  • Всички виждаме но вече не ни пука.В това вождовете успяха.
  • Благодаря, Елице!
  • Вярна картина на съвременна България!
    Споделям позицията ти, Георги, и те поздравявам за острото перо!
  • И "Винету" си заслужава. И Пушкин е интересен. Прословутите му записки за бунта на Пугачов са наистина нахвърляни записки. А в историята на Петър се забелязва дори отвращение от някога любимия му император...
    Благодаря за мнението!
  • И да се извиняваш Георги и да не се извиняваш светлина в тунела не се вижда.Поздрав,пък аз си мисля да взема пак да прочета Винетуту!Или Пушкин?
  • За съжаление, смятам, че ще има още десетилетия. Извинявам се - дано не съм прав...
    Благодаря!
  • Освен нас...
    Благодаря, Румяна!
  • Виновни - НЯМА !
Propuestas
: ??:??