22 jun 2007, 19:43

Признание 

  Prosa
890 0 0
1 мин за четене

   Написал съм неща, които нямат цел, не са преживяни от мен. Написах ги, защото те са ежедневие и много хора са ги преживели.
Написах ги, защото ми харесва как звучат и да се опитам да изразя своята подкрепа. Може нередно да ви се струва, но така мисля аз.
   Написал съм неща, защото са част от моя живот с цел да споделям и да се освободя от тях психически, или да изразя радостта си.
   Целта с която започнах да пиша в този сайт, е да опитам да изразя по по-различен начин любовта, която изпитвам към едно момиче, в което лудо влюбен съм сега. Да и кажа колко много ми липсва, когато не е до мен и колко много искам част от живота ми да бъде тя.
С нея да споделям и подкрепата и да усещам. За мен в момента тя, семейството ми и спорта са нещата, с които не искам да се разделям.
Знам, лятото едва ли ще я видя, но два месеца не са много време, два месеца, през които любовта ми, знам, към нея няма да умре, а по-силна ще стане.
    Ченева, помни, че колкото и да сме се карали, каквото и да става, Обичах те, Обичам те и ще продължавам да те Обичам!!!

© Валентин Апостолов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??