14 mar 2021, 21:00

Простено, прости! 

  Prosa » Otros
358 2 3

Прощавам означава побирам се на едно място с някой друг, съвместявам се с другия, умиротворявам се заедно с него. Прощавам означава, че личността ни изглажда ръбовете на душата си, за да не нарани другия. Да нямаш врагове е велико и божествено, дори и някой да се стреми да ти стане враг. Ако ти прощаваш и не приемеш да станеш враг на другия, той ще бъде разколебан и обезоръжен от прошката ти. И когато това става с Божията благодат, защото обичаш Бог и Бог вещо ти помага в делото, тогава става спасението и на твоята душа, и на душата на този, който искаше да враждува с теб!

Простено, простете!

© Boyana Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Интересно е
  • Приятно...
  • Интересни размисли върху прошката поднасяш, Бояна и то точно в деня посветен на нея. Ползвам случая, за да кажа на всички колеги от сайта - честит да ви е Сирни Заговезни!

    Прошката има множество аспекти. Един от тях е - не отвръщай на злото със зло. Друг се състои в това, че да простим на другите, т.е. да опрощаваме Другостта, означава, че не си прощаваме собствената си непростимост. Оттук следва висшият принцип, че за да простим на другите сме принудени да се лишим от прошка на самите нас. Аз и Другостта са два диаметрално противоположни полюса на несъвместимостта. Поздравявам те за отличните разсъждения, Бояна!
Propuestas
: ??:??