20 feb 2013, 19:24

радвам се 

  Prosa » Otros
545 0 0
2 мин за четене

- Радвам се, че имам логика и без нея, според мен, няма да можем да осъзнаваме  нещата и да ги реализираме в живота.

-  Ще ти кажа едно, затова те допуснахме дотук, защото имаш добра логика. Това е едно от нещата, които притежаваш. Изчистена си от баластрата и тинята.

- Благодаря ти, Учителю. Това ме радва.

- Хайде, Мария, че има още много какво да видиш!

   Преминаваме през светлинната врата и продължаваме по безкрайния коридор. Виждат се светлинни тела, които минават и заминават някъде. Учителят е пред мен и ме повежда към друга врата. Тя е обляна във светлина. Преминаваме през нея и влизаме в друга огромна зала, която цялата е обляна в жълта светлина.

- Това е залата за знания. Тук посветените идват, за да четат духовни знания. Има много книги, но са в светлинната библиотека, която е ей там, в дъното. Това са знанията през вековете. Тук те четат, попълват нещо свое и пак по телепатичен път,  го предават на своите ученици, на земята. Тук са книгите на великите мислители, философи, учени, откриватели. А тук са и новите знания, които още не са достигнали до земята. Но  наближава и това време, тези знания да достигнат до земните жители.

   Мисля си: "Колко много велики умове е имало на земята! Сега също ги има, но те остават незабележими сред тълпата. Можем да ги познаем по високия праг на интелигентност и логическата мисъл. Но ние, хората, сме устроени така, че една малка частичка от нас не иска да признае другия, умния. Тази частица е невзрачна на вид, но с голямо по обем съдържание. Тя властва над нас и ни задушава. Нарича се завист.

- Хайде, Мария ! Какво пак се замисли?

- Ами, пак се върнах на земята. Учителю, мога ли да те попитам нещо, което отдавна се върти в главата ми?

- Да, слушам.

- Знам, че ние човеците сме виновни за цялата  наша природа. Още маите твърдят, че  декември 2012 година  ще има край на света. В момента цари голяма паника в психиката на хората. Пък и медиите.

- Но нали помниш какво пише в Библията? Какво казва Исус Христос, когато го питат, ще има ли край на света? Той какво отговаря? "Само Отца ми знае". Какво ще кажеш ти?

- Че ние не сме Бог и не можем да говорим подобни неща. Дори и самият Исус Христос не може да каже.

- Да. В това е истината. Вие, човеците, чрез своите мисли и действия можете да се  самоунищожите. Както сте тръгнали сега, кой ще ви спаси? Освен вие самите.

- В такъв случай, трябва да се замислим и да променим психиката си за добро. Ти ми каза, че мисълта е тази, която ни направлява и гради мисъл - форми.

- Край на света няма да има. А ще има край на старото човечество.

© Мария Герасова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??