Някои хора са на ракия, други на вино, трети на болкоуспокояващи, но най-опасни са тези, които са на свобода.
Винаги е по-добре, когато на човек му се налага да си извади поука, отколкото медицинско...
Най-трудно човек се превръща в личност, а най-лесно - в диктатор.
Фейс то фейс - когато с жена ти сте допрели лаптопите си един срещу друг и се взирате всеки в своята си стена...
Вълкът може и да си мени козината, но си остава пак с козина, а овцете ги стрижат. Ти остриган вълк виждал ли си?
Когато на човек му е все едно, само с едно положението не се оправя. Но след третото, четвъртото и петото вече наистина ти е все едно.
Три неща ще се наложи да пестим в близко бъдеще: излишни думи, вода... и патрони.
Трагедия:
дори вътрешните гласове в главата на глупака бяха единодушни, че мястото им не е там...
Ако всичко зависеше от Жената, то всичко щеше да стърчи.
Съдбата даде ясен знак.
Ала на неговия брат... Близнак.
Според мен, разликата между археолога и политика е, че докато единият изравя неща от миналото, другият се опитва да зарови тези от своето обратно.
Крив ден. Докато се върна обратно, да си взема автомата и сака с патрони и банките затвориха...
След няколко години, хората, протягайки чипираната си ръка, ще се хвалят:
- Виж какво житейско приложение си инсталирах...
Някога жените са били верни до гроб, а сега пак се кълнат, но във вярност до джоб...
Семеен баланс -
след всеки скандал призори
отделям грешни пари
за порцелан и фаянс...
Това, че съм пацифист не бива да ви заблуждава, защото в същото време водя дълга, изтощителна и кръвопролитна война със себе си...
Ако България беше остров, поне можехме да се представяме пред Света за корабокрушенци...
Най-тъжното е, че в световния шахматен етюд, ние дори не сме пешки, а просто прашинки по дъската...
С течение на възрастта, Спайдърмен наблегнал на кутийките с бира и така постепенно се превърнал в Спайдъркен.
Има моменти, в които всеки човек се усеща поне малко прост, но в повечето си е такъв, без дори да подозира.
Животът се измерва не с броя кликвания, които правиш, а с моментите, в които ти спира интернетът!
От личен опит установих, че мързелът на работното място, може да се квалифицира като "злоупотреба със служебно неразположение".
Минавам на диета - казаха ми, че нямам слабо място.
Всяко време си има своите герои. В нашето са събрани всички предатели.
Парадокс:
За българина няма по-сладко отмъщение от това, да ти сипва сол в раните.
Приказка от света на селфитата и смартфоните:
Докато тримата братя пазели златния Епъл, ламята си джиткала игрички на Самсунг-а.
Ако досега сте се състезавали като аматьори в дисциплината "оцеляване", времето да станете професионалисти вече е дошло.
Щастието в България е просто една красива холограма...
Напоследък ми идва да пиша само в /начу/мерена реч...
Глупакът е като инфекцията - винаги създава усложнения...
Тъкмо се зарадвах, че не могат да ми стъпят на малкия пръст и по подозрителната тишина разбрах - вече са ми се качили на главата...
Един задник колкото и да си мени профилната снимка, бузите му си остават същите...
И да ви кажа от личен опит:
бивш идиот и бивш негър няма, както няма и идиот под прикритие. Иначе за негъра има все пак някакъв шанс...
Българинът гледа първо да омаже хубаво всичко, после се заема и с останалото...
Три неща много мразя: 1. лицемери, 2. прости хора 3... и първите две...
Не знам кое е по-добър аргумент понякога - Кирил и Методий, или Smith & Wesson...
Не може да си хем много тъп и много нещастен. Но ако си умен и нещастен, това си е напълно в реда на нещата...
Море от любOFF...
Златната рибка сбъдна мечтата на Пинокио да пропише - превърна го в молив...
Кирето, 29.08 - 30.10.2015 г., Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Поздравче с усмивка!