15 nov 2020, 23:33

Разковани дъски - 80 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1742 6 11
6 мин за четене

Не е ли странно, че в нито една развита държава няма служба, която да сигнализира за изоставен умствен багаж...

09.11.2020

 

 

Знам, че не съм цвете за мирисане, ама поне мухите не ме кацат.

04.11.2020

 

 

Ако не различаваш патица от лебед, определено не си лебед...

29.10.2020

 

 

Житейска промяна в плана:

Вече се радвам и на малките Гадости...

29.10.2020

 

 

Моята цел са хората.

Подпис: Снайперист.

28.10.2020

 

 

Неочакван здравен обрат:

Уж нацията бе под карантина,

а демокрацията се спомина...

26.10.2020

 

 

Никой не изглежда толкова прост, колкото е всъщност.

23.10.2020

 

 

Всяка уважаваща себе си овца стремително се втурва в поредното начинание направо с план Б-еее.

21.10.2020

 

 

Мъдрите хора казват, че поне веднъж в живота си трябва да посадиш дърво, а не да вкарваш постоянно пънове в Парламента...

16.10.2020

 

 

Нашите футболисти трябва да играят с поли като шотландците. Така поне ще имат шанс да пипнат някоя топка по време на мача...

15.10.2020

 

 

Глупакът никога не страда от липса на две неща - мотивация и поле за изява...

11.10.2020

 

 

Няма по-болни хора от тези, за които парите са единственият лек.

01.10.2020

 

 

От това какви звезди виждаш, можеш да определиш местоположението си, а също и колко си изпил...

01.10.2020

 

 

Единственото, което планирам за бъдещето - някак си да издрапам до него.

30.09.2020

 

 

Мафиотската версия:

ЦеВта оправдава средствата...

29.09.2020

 

 

От непрекъснатото подливане на вода Дървото на Доверието изсъхва...

29.09.2020

 

 

Да се опитваш да спреш глупак, който си е наумил да стори нещо, е същото, като да убеждаваш спускаща се по склона лавина, да се върне обратно нагоре...

20.09.2020

 

 

Фитнес новини:

Днес вдигнах 5 х 100 от лежанка. На 6-тата ракия ме изнесоха от залата.

20.09.2020

 

 

Умишлено не се вземам в ръце - не искам да си бъда в тежест.

16.09.2020

 

 

Всъщност, когато не знаеш къде отиваш, ти вече си пристигнал там...

04.09.2020

 

 

Имам чувството, че всичките ни политици са умствено осиротели...

30.08.2020

 

 

Политическа граматика:

Трябва да заменим простите хора на върха просто със Хора на върха...

21.08.2020

 

 

Добрата новина за догодина е, че по време на пандемията китайците изядоха всички животни от китайския календар.

17.08.2020

 

 

По офисите сега се навъдиха Екселски пръчки.

17.08.2020

 

 

Всичко, което те заобикаля, не те прави нито по-добър, нито по-лош. То само ти помага да разбереш какъв си...

17.08.2020

 

 

Не се заблуждавайте - единственият, който знае какво ви е на сърцето, е кардиологът...

14.08.2020

 

 

Много жени тук, определят себе си като нощни птици. Как пък, нито една не спомена - грабливи.

04.08.2020

 

 

Съобщение:

Започвам да се държа естествено. Не знам обаче, колко ще издържа.

07.07.2020

 

 

Кирил Ганчев / Кирето /, юли-ноември 2020 г, Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Здравей, братле Дон Бъч! Винаги съм в шампионска форма и се радвам, че те виждам тук! Приемам твоята поправка с отворени обятия. Весели празници ти желая, много щастие, здраве, сполука и Любов!
  • Братле, радвам се да те заваря пак в шампионска форма и с подострен бръснач, както винаги. С твое позволение, незначителна поправка, отнасяща се до дъсчицата за нашите политици: ментално девствени субекти умствено не могат да осиротеят
  • Пепи, това са нормални неща. Понякога човек не разбира всичко на първо четене. И на мен ми се случва. Понякога се връщам към неща, които съм пропуснал и започвам да забелязвам повече детайли. Поздравче сърдечно!
  • Много сложен ми идваш: щом и на бутилка пиене не те разбирам...

    😅 Поздравления!
  • Здравей Силве! Може пък, да ме вземат в националния ...по хумор. Знае ли човек. Най-важните голове, това са усмивките на хората. А щом и сълзи има, значи ще оцелеем. Нали Светът затова е оцелял. Поздравче!
    Здравей, брате Безжичен! Хубаво е, че съм разсмял искрено и теб! Нека сме здрави, останалото ще се нареди! Ще има още порции смях! Поздрави!
    Здравей, Наде! Всички сме уникални, няма по и най. Обаче да разсмиваш хората е най-тежкият товар, вярвай ми. Усмивка!
    Поздравче и на теб, Дари! Всяка мисъл, която човек създава, за да носи радост, е диамант. Дори една дума да е, намясто да е. Стопли ми сърцето! Благодаря ти!
    Благодаря ти, Бат Стойчо! Винаги си ми като барометър за нещата, които пускам. Сърдечно ти благодаря, задължен съм ти, много!
    Здравей и на теб, Жоро! Радвам се, да се засечем и тук! Живот и здраве, ще има много поредици и се надявам, да ги споделяме с приятели на живо! Наздраве! Много вдъхновение и на теб ти желая чистосърдечно!
  • Да, заслужава си да прочета всичко, което си пуснал от тази поредица досега!
    Поздравявам те!
  • Посмях се от сърце!
    Но защо на душата ми иде да се разплача...
    Поздравления, Кирил!😂
  • Остроумието ти реже, като диамант Свръх удоволствие. Браво!
  • Е,е,е, Кире, уникален си!
  • И аз прочетох с огромен кеф - за кой ли път! Браво!
  • 😂 Гол, след гол! Кире, сигурна съм че ако играеше в националния, щеше да има кой да вкарва головете.
    Както винаги афоризмите ти са на ниво, излязоха ми сълзи. Поздрави най-сърдечни!
Propuestas
: ??:??