19 dic 2009, 11:26

Рецепта за коледен пудинг 

  Prosa » De humor
1160 0 31
1 мин за четене

 

 

Рецепта за коледен пудинг

 

 

Посвещавам на войната между поколенията и на Лейди Арт(Няма Значение) – заради нейните проникновени коментари, които ме вдъхновиха

 

 

Вземат се половин дузина бабички в зряла творческа възраст. Поставят се в дълбок съд без капак, за да не се задушат и спаружат. Прибавят се постепенно 40 – 50 техни почитатели (от всякаква възраст) и се разбърква много внимателно, за да не се развали консистенцията.

След като отлежи около седмица, му се добавя щипка вдъхновение от истинска Фея и отново внимателно се разбърква.

Отделно се разбиват светла надежда от Жарава, изстрадана мъдрост от Воротинцево, брачно щастие от Светланал и ефирна нежност от Мариники. Добавя се чаша вода, взета от извора на Св. Йосиф и няколко лъжици прозорливост от Ена. Прибавя се постепенно към отлежалата смес и се разбърква с дървена лъжица.

Оставя се на топло да почине около два-три часа и се размесва върху меко канапе с романтичен дизайн на Девица, за да остане набухнало тестото.

За разкош може да се добави и лъжичка самоирония от РАЙ-ско кътче и 5-6 супени лъжици дванадесетгодишен Грегоняк  за балансиране на Ин и Ян енергиите.

Изсипва се в намазана с Усмивка тава, бърка се с Любофф и НЕ се заравнява.

Пече се на бавен откровенски огън до пълна кулинарна готовност.

Консумира се с качествено червено вино по съвета на сомелиерите – в умерено количество, за да му се насладите, без да стигате до среднощни изцепки :).

 

*** изброените съставки могат да се допълват или заменят свободно по желание на домакинята.

© Нелиса Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Как ти хрумна тази рецепта, а пробва ли я?
  • май да...
  • Хахаха, не знам за какви войни става дума, но се смях и израдвах на кулинарните ти способности, че и тези на творец! Браво! Нека няма войни през 2010, или ще е скучно май?
  • Няма долна граница, Цвете - Лотос! Заповядай!

  • Каква ли е долната граница на зрялата творческа възраст? (да разбера ще бъда ли включена в пудинга)
    Весели и усмихнати празници, Нели!
  • Роси,така е - добри съставки, добър резултат!
    Пинче, два ечемика ми излязоха от теб!
    Рядко птиче, винаги си добре дошла на трапезата!
    Светли, анализът ти направо ме разби! Ако реша да издам кулинарна книга, тебе ще избера за рецензент! Само за сведение - бавният огън прави пудинга хрупкав, защото се запазват съставките Твърде силният ги прегаря, както е известно
    ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!
  • Така...Пудинг значи?! Война и сомелиери?! Интересничко!!!
    Значи, аплодисменти, за това, че не слагаш капак на бабичките, за да не се спаружат. Шестица за това.
    Постепенно се прибавят почитатели от всякаква възраст и се разбъркват много внимателно. Това е много добре, браво!!! След като си отлежат заедно цяла седмица - вдъхновение. Е, можеше и преди това, но нищо и айде пак разбъркване, супер! Направо искам да съм бабичка, отлежала с почитатели цяла седмица и никаква война няма да ме интересува. Кой за какво си мисли, то рецепта за пудинг, а аз...пуйка с пуйка, пардон със зеле ми се прияло. Само да не ме пекат на бавен огън, всичко друго, без забележки. Давай следващата рецепта, че празници идват, няма време. Нели, много вкусно!!!
  • Аз съм консуматор и идвам направо да опитам. Следващия път ще намина пак. При теб винаги е вкусно - за душата.
  • *
  • Добавих една много важна съставка - Грегоняк, по съвет на сведущи по въпроса хора
    Благодаря ви, Петя и Ники! Има за всички, кой колкото иска
  • Надявам се да остане едно парченце и за Скитника.
    Ухае приятно...
  • Ароматен десерт, овкусен с вдъхновение и поетизъм...
  • Весели празници и на вас -
    Водолея, Ирина, Петинка и Ивон!


  • Желая ви весели и вкусни празници с Първият Коледен пудинг на Откровения!
    Поздравчета, Нели!

  • Много харесах!
  • Хубав е общият ви пудинг! Радвам се искрено на породилото се тук приятелство между вас! Да ви са честити най-хубавите ни празници!
  • Джейни, има и за теб, да ти е сладко!
    Лунно момиче, със винцето внимавай !
    Аконитин, малко Отровичка може да е лечебна доза
    Благодаря ви!
  • Аз ше си затрая, да не ви тровя Коледата.
  • дано остане парченце и за мен, че аз все нямам време да забъркам нещо
    Поздрав!
  • Елена, гастрономите са и добри кулинари обикновено.
    Таня, благодаря, прегръдка и от мен!
    Белла, дадено - от тебе виното, от мене -пудинга!
    Ангел, заповядай, да ти е сладко!
  • Забравила си и...щипка вълшебство от ananel!
    Много хубав пудинг си направила - ще си хапна още едно парченце!
    Привет!
  • Прекрасна рецепта за пудинг!
    Майсторлъкът си личи!!!
    Прегръдка и от мен!
  • Дали съм кулинар е спорно, обаче 100% съм гастроном )
  • Феичке, радвам ти се и тук!
    Елена, явно ти си кулинар от класа
    Грег, благодаря за приноса ти към коледната трапеза!
    Жари, вземи си колкото искаш! Прегръщам те и аз!
  • Така е Нели. Виното е добре подбрано. Браво. Като се отвори, трябва да се остави малко да подиша преди да се пристъпи към консумация. Това за сведение на начинаещите.
  • Нели, не знам на колко години си и няма да влизам в баналности от типа "духът няма възраст". Само ще ти кажа, че си доста умел готвач
  • Поздравявам те за оригиналната хрумка! Искрено се забавлявах!
  • Елена, ако някой трябва да се обижда, това на първо място съм аз -предвид почтената ми възраст
    Грег, мъжката мая е РАЙ -ската самоирония, но може да се добави още колкото искаш по желание. Нямаш нищо против избора на виното, нали? Мнението ти на познавач е важно за мен
    Силвия, дано ти е вкусно наистина. За мене е, затова я споделих
    Благодаря ви, че се заинтересувахте!
  • Хи хи хи- звучи вкусно!!!
  • Още на първо четане нещо ми липсва в рецептата. На второ открих какво е. Мъжка мая. Струва ми се, че без нея гозбата може бързо да се вкисне.
  • Хахахаха, идейно!Само някой да не се обиди
Propuestas
: ??:??