22 oct 2007, 20:46

Рицар или пастир 

  Prosa
942 0 5
Рицар или пастир

Открих мъжа на живота си – лошото е, че той не знае, варя в кухнята компота си и се чудя дали изобщо той за мене хае. Мисля си за него, непрестанно ден и нощ, дали случайно влюбих се във него? Господи, мъж – скала и мощ! Питам се къде живее моят Аполон, дали в дворец се помещава или в някой планински заслон? Мечтая си под топлите чаршафи, щом легна вечер за да спя, да ме заведе принцът в своите палати или върху слама в плевня да се съблека. Въображението ми безкрайно ме носи и на длъж и шир, липсата на моя рицар ме влудява, искам го отчаяно, дори да е пастир. Чувствам се като героиня в сапунен сериал, в мислите ми той пристига, като Виенски кардинал. Не зная ако го познавах, дали щях така да съм в плен, всеки ухажор аз подминавах, имагинерен е подходящият за мен.

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Е, това не е проза, това е чиста ода за любовта (и варенето на компот).
  • Светле и Ангел, не ми трябва нито единия, нито другия, нямам намерение да слугувам на толкова мъже . Да не съм луда да си навличам мъжки мързел в промишлени количества !
  • Не се бави, не се лени,
    ами и двамата плени!
    Нагости ги със компот
    и ще ги имаш цял живот!
    )))
  • Избери си един от двамата, но не се запознавай с него, чу ли?! Запознаете ли се, край, вече няма да е мъжа на живота ти. А ще ти го съсипе. Прегръдки, Миме!!!
  • Благодаря !
Propuestas
: ??:??