28 may 2024, 14:18

Сготви за себе си 

  Prosa » De humor
159 0 0

Obra no adecuada para menores de 18 años

1 мин за четене

18+

 

Щастлив и нехаен е животът на ергена. Небрежен, ленив често гладен, но свободен. Ех. Свободата е замаяла главата му, нашепва му нощем вместо сочните устни на сгодна женица, опива го, води го там където си иска и там където един женен мъж рядко има щастието да иде без гузна съвест.

 

Ето вижте го, нашия ерген, доще му се да чука, взима си члена под мишница и отива в близкия бардак. Знаете ли как се разпознават женения от ергена в един бардак? Жененият е гузен, повъртва се, често е с тъмни очила посред нощ и се чеше там където не го сърби. А ергенът седи удобно на мекото канапе, разглежда „Плейбой” и спокойно чака да бъдат задоволени плътските му желания. Жененият мъж винаги ползва основната програма и стиска кинтите за дечурлига и годишнината от сватбата, ергенът поръчва топла вана, масаж, двете най-опитни курви и лека закуска, Излиза си обран като гола пушка, но задоволен и щастлив.

 

Вярно, че вкъщи го чакат само консерва копърка и проскубаният котарак Вичо, вярно, че във ваната вече няма място от мръсни чинии и неизпрано бельо, но на кой му пука. Това винаги може да почака. Ергенът сяда пред телевизора, отваря бутилка Джони и вирва самодоволно крака върху холната масичка. Жененият мъж влиза гузно по чорапи в къщи в три посред нощ и има късмет, ако жена му не го чака с вид на изнервен доберман по средата на кухнята.

 

Затова драги ергени, помислете, добре преценете заслужава ли си заради една мнима сигурност да жертвате най-свидното – своята свобода в интерес на една мнима сигурност и продължаването на рода. И без това китайците се трудят много успешно по второто.

© Атеист Грешников Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??