28 oct 2023, 19:26

Шматки-капели 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
296 1 10

Влизам в дрогерията и се упътвам към рафтовете с препарати и консумативи. Една служителка реди по тях.

- Добър ден! Извинете, терафлу за гореща вода?

- Добър ден, в дъното в дясно.

В момента, в който го казвам, се усещам какво съм изтърсила, но вече е късно: тя ми отговори вече.

Добре че продавачките са свикнали на такива шемети като мен, та не ме препрати в аптеката за тубофло!!!

 

И на вас един шеметен ден от мен, нали е ден за размисъл! 🙃

И не размисляйте много-много, че виждате който много размисля до къде стига! 😂 😅 🤣

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Иржи (Ирина Филипова) - животът е произведение, ние само го четем
  • Ти на всяка стъпка виждаш теми за произведение, Пепи! И на конфетче да е, е цяла история! Адмирации!
  • Ники!
  • Пепи караш човек да се усмихне!
  • Да бе,направиха смарт часовници, които да ни командват. Малко шефове имам на главата ами да си купя още, че да ми дават акъл кога да ставам, колко да вървя и т.н.. Ти се шегуваш, но я виж, че станало истина. Съвсем да затъпеем.
  • troia (Катя Иванова) - обещали са ми GPS за телефона, който не само да ми казва накъде отивам, но и да ми напомня и защо отивам! 😅
  • И аз имам такива забавни случки, но не смея да ги публикувам. Само в къщи си ги разказваме, за да се посмеем.
  • troia (Катя Иванова) - обичам да си събирам забавни моменти и усмивки! За мен дори суперът е забавление Много е готино две шматки да се сбутат и едновременно да се извиняват един друг вместо познатото "Гледай къде вървиш!"

    пп
    побъркаха го тоя народ, ей! 😅 🤣
  • Пепи, аз си мислех, че ни забавляваш само в сайта, ти и навън го правиш.
  • Как е, как е, разМИСЪЛяте ли, разМИСЪЛяте ли?
Propuestas
: ??:??