1 may 2021, 16:46

Ще те намушкам 

  Prosa » Otros
365 1 7
2 мин за четене

 - Тео, слизай веднага! - застанах пред колата в поза буква Ф. Много бременна с близнаци буква Ф.

 - Мо'а карам! - през прозореца се показа една рошава глава. - Нищо ми ня'а. Пих само няколко бири.

 - Да бе. Пък аз само съм преяла.

 - Калино, дуъпни се! - изхълца Теодор. - Тря'а се прибирам. Утре съм на работа.

 - Ты чокнулся что ли?* - минах на руски. Идваше ми отвътре, когато се вбеся. - Слизай веднага, засранец дебильный**!

Тва да ги мешам двата езика беше върхът направо.

- Не ми плямпай на руски! Звучиш като майка ми.

- Тогава слушай какво ти говоря! Пиян си.

- Не шъм.

- А кой драйфа до преди малко в тоалетната на ресторанта? Слизай от тъпата кола!

- Няма!

- Имам нож. - заявих с усмивка на акула надушила кръв и повдигнах вежда многозначително.

- И кво? Шма з'колиш с него? - засмя се Теодор пиянски и мощно се оригна накрая.

- Тц. - ухилих се аз още повече. - Ще надупча чисто новите ти сликове. Да видим как ще се прибереш тогава!

- Няа го напрайш! - окори се ужасено той.

- Предизвикваш ли ме? - измъкнах от чантенцето си старата армейска ножка на дядо ми и се заклатих като пате към предната лява гума. Портмонето може да не се събираше вътре, но в чантата винаги беше дядовата чикия.  - Да почвам ли? - попитах като се наведох, доколкото можех предвид огромния корем.

 - К'лино, нта суша главата, шесно. - измърмори Теодор и отвори вратата, за да слезе.

- Добро утро, драги! Все едно не се знаем от детската градина.

- Ка си си намерила мъж изобще, 'ткашалке?

- Заплених го с маниери. - подбутнах го към моята кола и намигнах на смеещия се мъж, подпрян на предницата й.

______________________

* "Смахна ли се?"

** Това сигурно няма нужда от превод, но все пак означава "дрисльо дебилен", колкото и нелогично да звучи.

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Че какво е едно обвинение в дребно хулиганство между приятели😄?! Всъщност, както и в разказа, се стигна само до заплахи. Светли празници и на теб, Роси!
  • 😃😃 Е, те това е приятел! Светли празници!
  • Пламен, радвам се, че намина😊.
  • УАУ
  • Зиги, радвам се да те видя тук и, че ти е харесало разказчето. Само да знаеш, че ще отричам до последно, че си научил от мен думичките. Аз съм добро дете и такива неща в речника ми ня-ма😄.
    Гедеон, щом не искаш, няма да съм ти приятел. Сега отивам да легна и да се отдам на вселенска скръб😄.
  • 😂🤣😂 лелеле смях смях. И после гледам коментара - лелеле страх страх 🤣🤣😂 Харесаха ми думичките на руски, научих и нещо ново! Сега ще викам на всичките ми приятели “засранец дебильный”, мисля че е супер яко!
  • Радвам се, че съм те разсмяла, Гедеон. Не казвай на никого, но частта с рязането на гуми на пиян приятел не е измислена😉.
Propuestas
: ??:??