17 abr 2019, 7:54

The rapist 

  Prosa » Otros
506 0 4

Obra no adecuada para menores de 18 años

1 мин за четене

Изтънчен вид, добри маниери, галантност, Христо гледаше устните на девойката, с която бе излязъл. Тя отпиваше бавно от питието и го гледаше право в очите. Този мъж ѝ харесваше, строго лице, изразени мускули под сакото, личеше си, че има и възможности. Вдигна плахо чашата си с питие и прошепна: 

-Наздраве!

-Наздраве, за теб! - изражението му се промени и застина в нелепа усмивка .

Минаха часове, говореха си, общи неща, мъжът погледна часовника си, дръпна я нежно за ръката и я подкани да тръгват. Момичето се смути, но покорно го последва. Даже не разбра как се озова в стая с червени завеси и приглушена светлина. Почна да се дърпа да си ходи. 

Той смотолеви:

-А, не!

Завърза и ръцете с шалче и каза:

-Това е част от играта! 

 Запуши ѝ устата и почна бавно с все сила да я души. Едва когато тя се отпусна бездиханна в ръцете му, отхлаби хватката. Съблече вече мъртвото момиче и започна  адския си акт. 

Като свърши изми се в банята, откъсна копче от пъстрата ѝ рокля, затвори още зеещите ѝ очи и излезе. Едва след час се промъкна в хола на къщата си, погледна жена си, която блажено спеше, влезе  в  скъпо  обзаведения си кабинет, отвори чекмедже на бюрото и хвърли там копчето, при останалите.  А в едно неизвестно място се разнасяше адска воня на разлагащ се труп, вече нямащ спомен от красота.

© Jivka Koleva Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Изтих коментарите на един господин с явни проблеми в общуването,разказът няма за цел да провокира омраза,но явно има и такива хора,за довиждане той не пропусна да оцени зле!Жалко,че в сайта срещам и това!
  • Това вашето не е критика,а нападки,ще ме извините,не желая коментарите ви Петър!
  • Благодаря за мнението,стилът на писане може да се променя,зависи от сюжета,благодаря!
  • Голяма картина в малко редове. Подозирам, че можете да го разкажете в по-голям формат, плавно подаващ детайлите. Наистина започва съвсем невинно, а след това сякаш думите изпреварват представите и ги заменят с други, на "фактите" в текста. И самият стил също търпи промяна, което веднага го прави рисков, но пък засилва сцената и възприятието с подаващата се информация.

    Поздрави за смелостта, а занапред ще се оглеждам и за новото!
Propuestas
: ??:??