21 ago 2019, 8:25

В два свята 

  Prosa » Ficción y fantasy
407 3 7
3 мин за четене

… Грамадният човекозвяр се разтресе. Мечът беше пронизал косматото му тяло и поразил жизненоважни органи. После героят го измъкна и заби пак – този път в гърлото на страшилището. Което само изхърка и с последни усилия заскуба мощните дъбове около поляната. Край!

Героят седна уморено на близката скала. И тоя ден си отиде… Човекозвярът е ликвидиран, змеят от Долна клисура наплашен, Хидрата от Нямото блато е укротена – поне, докато й изникнат нови шест пипала, троловете и гномите схванаха за пореден ден, че не е добре да се бият насред нивята и да мачкат реколтата…

Можеше да се прибере в замъка, където го чакаше младата хубавица – поредна спасена и вече влюбена в спасителя си бивша девойка. Натам всичко за тая вечер беше ясно, а нощта… Дааа… Още малко труд, но… Благородството задължава…

Дано готвачите са приготвили пиршеството. Че и това се налага да изтърпи. Васали, покорени бивши врагове, все още непроявили се бъдещи, някогашни – чааак от онзи ден – любими вече жени, сега прилични и примерни съпруги на щастливите със зестрите им рицари, барони, графове…

Ех, как му се искаше да грабне комат топъл хляб с буца сирене, да се изкачи на Самотния хълм, да се просне по гръб и зарее поглед в безкрая…

Макар че другата седмица сам ще е нейде там – ракетата го чакаше, маршрутът беше определен, имаше за освобождаване три нови галактики и за разгромяване две звездни империи…

А му омръзна всичко…

Колко хубаво беше в началото… Поведе в атака армията на доброто, разбие на пух и прах всякаквите зловещи издънки на нечий чудовищен разум, отпразнува класически поредната победа – на масата златни бокали, до тях печени бутове, върху леглото прясна красавица…

Но веднъж, дваж… Сетне започнаха рицарските авантюри. Що Граали откри, що принцеси спаси и… И спаси! Що кралства, царства, империи освободи… Що планети демократизира… Що митични чудовища разфасова – кога със светлинен меч, кога с обикновен ланцет…

И отново…

Абе, скучно му беше…

Героят отметна шлема от главата си, изключи Супер игровия разум и се озова в малката си любима стая. Стига толкова за днес. Аман от героизъм и кървища, смайващи подвизи и влачещи се черва… Ей, го – има останала от снощи баничка, ще я сдъвче с усилие, ще полегне на диванчето, ще дремне…

Докато стане време за работа. Така необходимата за прехраната скучна делова работа. Сиви колеги, плесблатно спокойна атмосфера… А след нея – пак ще надене шлема, ще се включи към апаратурата, ще заразмахва я меч, я лазерен пулсар, я… Каквото там. Според отсрещната страна – звяр, завоевател, хубавица…

Макар че вече…

Абе, скучно му беше… Много, много скучно…

Додъвка баничката и сложи официалните си дънки. Що не отиде до кафенето – да пийне едно с приятелчетата и случайните отбили се, да поприказват за мачовете тоя сезон, за времето, за реколтата, за обещаваното и никога не давано увеличение на заплатата, за Мара Общата, която и тая нощ щеше да го разтовари от любовните трепети…

Интересно разнообразие го чакаше…

Че оная авантюристична скука му писваше… 

 

 

Отивам в Елена. Ако се върна - ще ви поднеса една криминална история за убийство на журналистка в крайдунавски град. Напълно измислена – чух я отново в градската баня, но не видях кой разказваше, защото имаше много пара, очите ми бяха сапунисани, наоколо се буташе бая народ…

И хич не съм съгласен с изложеното в нея, ама я чух. И вие ще я видите.

https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Блу!
    Тя, Мариана, си е такава - полюбовна...
    А за младите си права. Справка от анкета - по ниво на образование пенсионерите ни са на 9 място в света, младежта на 89...
  • Точно такива започваме да ставаме. Особено голяма част от по-младите. Реалният живот им е скучен и безинтересен. Основна част от времето си прекарват във виртуала. Ама ,че скучен коментар написах, на фона на другите, посветени на любовта
  • Сложи алтернативата - брак...Мирно съвместно съществуване на две нервни системи.
  • Както е казал един стар умен човек - не казвам имена, защото съм скромен: любовта е любов само като любов...
  • Благодаря, Мариана!
    Скучни приключения - не са като любимата ти любов с любимия...
  • Благодаря, Красе!
    Хубаво е в Елена, пак ще си отдъхна...
  • Прочетох "върху леглото прясна красТавица…" и ми проблесна колко върви с "комат топъл хляб с буца сирене" , но после се яви Мара и викам- тя ще му оправи скуката Страхотен спомен имам от Елена, там ни беше тържеството като ни приеха в комсомола. Много китно!
Propuestas
: ??:??