26 mar 2020, 13:55  

Време разделно 

  Prosa » Otros
524 5 2
1 мин за четене

Самият Христос също ни призовава:

 

"И не бъдете като лицемерците, които се молят по кръстопътища и синагоги. Истина ви казвам, те вече получават своята награда. А ти, като искаш да се молиш, влез в скривалището си и като затвориш вратата след себе си се моли така: /следва текстът на молитвата - "Отче наш, Ти който си на небето..."/. И твоят Отец, който вижда в скришно, ще ти въздаде наяве."

Е, доживяхме да се молим по Христа, по начина, който Той ни препоръчва, макар и по силата на външна принуда, защото досега се молехме като езичниците в техните храмове - със свещи в ръка. Кой със свещ от 15 лв, кой със свещ от 10 лв, кой със свещ от 5 лв, а кой със свещ само от 20 ст. Като че ли колкото ти е по-тънка свещта, защото си по-беден, то и вярата ти е по-незначителна. Дори само по това различие в свещите ще познаете, че търговците които Той гонеше от храма, отдавна са превзели този храм. Ще познаете също, че и сатана трайно се е настанил в тези храмове и сякаш ехидно ни казва - колкото ти е по-дебел и охранен врата, толкова повече имаш запазено място в Царство Божие...

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Храмът е в душата на човека! Така казват и Богомилите!
    Благодаря, за чудесната тема, Младене! Поздравления и Бог да е с нас!
  • Бог е навсякъде! Той е в нас самите!
Propuestas
: ??:??