18 jul 2022, 5:09

Всички сме отговорни за цветята, които гледаме 

  Prosa
674 3 5
1 мин за четене

Днес ми се говори за малките неща в живота. Като например - сънно разпилените коси или очите събрали цвета на първите слънчеви лъчи.

Говори ми се несигурностите, които изпитваме заради предстоящото, но и за вълнението Именно заради него. Въпреки и напук тези несигурности, които всячески се опитват да си намерят място в така или иначе сивото ни, скучно ежедневие.

Днес стоях цял час пред офиса и облакът, който гледах смени поне около 24 нюанса.

Защо тогава ежедневието ни да е сиво?

Да, питам теб, който ме четеш.

Та, така и с малките неща в живота.

 

Още едно от онези малки нещица, за които искам да говоря е как 2 години гледах, поливах, обичах цветето. И след 2 години бях на ръба да го хвърля, защото беше умряло. Една крачка и една кофа разстояние ме държаха от решение, което щях да съжаля, че съм взела.

Защото... всички сме отговорни за изборите, които правим. И за цветята, които гледаме.

 

Послепис: Днес се изписва "Не|деля", но звучи като "Надежда" 🐛🦋

 

Ваша,

Винаги търсещата себе си рошла 🌧💙

 

https://www.youtube.com/watch?v=MA1RC_xFitM&ab_channel=VirginiaRecords

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Интересни мисли!
  • О, Наде, обичам твоите включвания и се радвам, че будя въпроси. Не го целя. Това са въпроси, които се борят в мен, като в Яворовата душа.

    Тони, благодаря, че наминахте. Специално тази песен на Жана ми е много близка до сърцето.

    Петър, може би наистина очите ни гледат и виждат така. Благодаря Ви
  • Винаги будиш въпроси. Докато те четях ми хрумна нещо от този род:
    И ден и нощ играеме на сцена
    във вечен театър назован „Живот“.
    Сами изграждаме си мизансцена
    и ролята си мъкнем кат хомот
  • Интересни разсъждения, Алисън. Харесвам Жана.
  • Мдаа,...не е сиво наоколо, може би очите ни така гледат.
    А цветенцето може да загине и от прекалена грижа за него или от безхаберие... Точно написано.
Propuestas
: ??:??