15 abr 2020, 14:37

Записки от подземието на шестия етаж - 5. 

  Prosa » Otros
802 1 2
1 мин за четене

Преди 30 години говорехме с омраза за командно-административната система. Самото й название обяснява що е туй.

Отричахме го, радвахме се, че отмина като тежка болест…

Сега се оглеждам…

Командно-административна система. Налице.

Няма парламент. От нотариат станал само страда. Където се събират някакви, та да гласуват нарежданията, дошли по телефона.

Няма съдилища. Обещават – клед кризата.

На практика две от трите власти ги няма.

С всичко се разпорежда изпълнителната власт. Както си знае. Командно-административна…

Туй не му ли викат преврат?

хххх

Пак стигам до теорията на конспирацията. Обаче, наличието на теория на конспирацията не означава, че няма конспирация…

Старо правило…

хххх

Министърката Танева започна пресконференция с обръщение към „представителите на медиите“.

Права е женичката. Да не са журналисти, я…

хххх

ЗдравеОПАСНИЯТ министър каза, че е доволен от реда и дисциплината по пазарите, та разреши със заповед още един ден съществуването им.

И аз веднага – ама веднага, пусти лош навик! – се сетих. За казармата. И новобранството ни.

Старите войници имаха любимо забавление. Светнат с фенерче към стената и командват: „По лъча – бегом!“…

След първата вечер още научихме номера. Втурваш се по посоката на лъча и се засилваш – уж ще катериш стената. Тогава угасяват фенерчето и нареждат: „Свободно! Имаш желание…“

И ето – фатмакът видя меракът идиотщините му да се изпълняват, угаси фенерчето и даде „свободно“ за още един ден на дресирваните новобранци…

Абе, защо в това все още не военно положение се сещам за тия глупости от тъпата казарма?

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, адаш!
    Туй за главното ще използвам...
  • Има един стар лаф:
    Важното е главното, а кое е главното, не е важно... "
    И още нещо от казармата.
    - Газ...
    И противогазите/маските се слагат.
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??