27 янв. 2007 г., 01:27

кои са нещата които дават смисъл на нашия живот 

  Эссе
6478 0 0
1 мин за четене

Животът на хората е осеян с какви ли не цветове, които го правят колкото красив, толкова и мрачен, с различни периоди, които го променят към по-добра или по-лоша светлина. Именно тези периоди на изграждане на личноста са едно от нещата, които дават смисъл на нашия живот. Ние се раждаме, за да се докажем, но не като високопоставени личности, много по-трудно е да се докажем като хора. Във всички периоди на изграждане наи-близо до нас стои семейството, което ни помага, дава ни обичта, която ни е нужна, то представлява вид стимул да продължим напред. Като се замислим, нещата, които дават смисъл на нашия живот са много, във всяко едно нещо на земята е заложен някякъв смисъл. В любовта, която е изпълнена с красиви преживявания, но и с много разочорования. Приятелството, което е едно от наи-важните неща в живота на хората. Все пак  няма нищо по-важно от приятелската подкрепа, от помощта, която ни дават, но не винаги приятелството е толкова лесно:  понякога то също води до разочорования. Когато всичко, което дава смисъл на нашият живот е край нас, ние се осъвършенстваме и сме готови да обърнем внимание на всичко останало. Всичко, създадено на земята има смисъл, ние просто трябва да го открием.
 


 

© Тра-ла-ла Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??