17 мая 2011 г., 21:02

Любовта като избор на душата 

  Эссе » Любовные
3422 0 6
1 мин за четене

 

Любовта - какво е тя?Любовта е нещо красиво и истинско, но само тогава, когато и хората един към друг са истински и искрени. Когато няма маски и гримаси, когато няма лъжи и лицемерие, когато сме открити. Любовта идва от душата, но когато е предадена и измамена, тя бързо си отива. Истинската любов търпи всичко, тя прощава всичко, тя прави компромиси, тя не лъже, тя не осъжда, тя вярва безпрекословно. Когато любовта бива лъгана, пренебрегвана и измамена, тя прощава винаги, но всичко си има граници и всеки човек има търпение, но то не е безкрайно. За мен любовта е сладка и страстна, когато е истинска. Когато човек обича, когато дава всичко от себе си, когато би дал всичко свое само за да зърне мечтаните очи, очи, които не може да забрави, и сърце, за което ще тръпне винаги - това за мен е любовта.

 Сега не всеки е така, не всеки дава всичко от себе си. Сега хората са заедно заради физическия контакт, но не и заради искрените чувства, чувства, които никога не са се пораждали. Тези чувства може би много хора не са и почувствали никога. Не съжалявам, че съм ги изпитала. Не съжалявам за любовта, която изпитах. Съжалявам само, че търпях да бъда лъгана, но тази любов и тези лъжи бяха един урок за мен. Урок, който ме научи да не бъда толкова наивна, доверчива и всеотдайна. Лъжата убива всички чувства, дори и най-съкровените.

Любовта за мен е най-зашеметяващото чувство и в същото време най-страшното. Както е казал Оскар Уайлд: "Кой е беден, ако е обичан?"

 

© Лл Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??