2 дек. 2009 г., 22:26

Моят любим национален герой 

  Эссе
5962 0 1
1 мин за четене

         Няма да започна да ви описвам някакъв герой със свръхчовешки сили и способности, няма да ви убеждавам да гледате анимационни филмчета, за да разберете значението на думата герой, а просто ще спомена името на един човек, който с гордост можем да наречем герой и това е Васил Левски. Роден е на 18 юли през 1837 година и умира на 19 февруари 1873 година.

За мен той е един изключителен българин, който носи названието Апостола на свободата поради това, че е помогнал за освобождението на България от турско робство. Неговият план за освобождение е да създаде таен комитет за борба с турците. Но за съжаление неговите опити са неуспешни. През цялото време Левски е следен и е принуден да се маскира, за да не го хванат. Но това прикритие не продължава дълго. Той е заловен от турците и е обесен на 19 февруари 1873 година в центъра на София.

Сигурно се чудите защо не пиша за някой анимационен герой като „Супер мен” например, а ви разказвам  просто за един българин, който е умрял за свободата на нашата страна. Не е необходимо да имаш само огромна сила и необикновени способности, за да бъдеш герой. Понякога дори и най малките дела, направени от добрина, те правят такъв. Когато правиш нещо от сърце или просто помагаш на някой, който дори не познаваш, ти си един изключителен човек. Не е важно какво мислят другите за постъпката ти, важното е човека, за когото си направил това, наистина да го оцени. Левски не притежава никакви свръхчовешки сили. Той е просто обикновен човек като нас с чисто и добро сърце, силна воля, гордост и надежда и който се е опитал да освободи България. Да, вярно, не е успял, но се е борил усилено и не се е предал докрай. Левски заслужава да бъде почитан и обичан от всички нас и никога да не бъде забравен като най-големия герой „Апостола на свободата.”

© Мони Иванова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Велик човек не е само герой на Народа!Човек,който е спасил живота ти или на роднина е истински герой ,но само за теб.Това беше моето мнение.Есето е хубаво,има достоверна информация, но в есето (според мен) би трябвало да се вложат повече чувства! иначе добре
Предложения
: ??:??