2 янв. 2011 г., 11:31

Най-тъжната страна? 

  Эссе
1099 0 1

Четох и слушах, и гледах, че сме били най-тъжната страна на света!? Какво несправедливо обвинение! Как може да бъдем най-тъжната страна на света, като въпреки бедността успяваме да се веселиим и посрещаме с веселие новата година и да се присмиваме над бедността?! Това може да го каже само някой задръстеняк, свикнал да разбира под веселие ярко осветени улици със ярко осветени витрини и хора, които всъщност живеят весело, но отчуждени един от друг! Хора, които смятат наркотиците за нещо нормално и масово се дрогират! После някой избива целото си семейство, свикнал на хубав живот и отчаян от неизвестността, която му се предлага! Най-тъмната, може би, но най-тъжната!? Та България е най-веселата и щастлива страна на света, защото хората тук знаят как да се веселят, въпреки простоията и бедността!!! Да се радват на малкото, което имат и да не ламтят да заграбват чужди територии! А когато постепенно излезем от кризата, тогава ще разберат коя е най-тъжната страна! Тази на казалия тези думи!

© Живко Желев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Не сме тьжни ние ,даже напротив.Но някои господа ни пречат да се веселим както подобава.
Предложения
: ??:??