29 июл. 2007 г., 19:49

Разказ за любовта  

  Эссе
4803 0 1

           Разказ за любовта


Какво е любовта? Нима тя е малка искрица, запалена от две сърца? Да, може и това да е, но за мен любовта е нещо повече. Тя е... всичко. Свързана е с всичко! С мсилите ти, с чувствата. Всеки изпитва това прекрасно чувство. Но тази любов, която аз изпитах наскоро, беше пълен провал. Момчето, в което бях влюбена, разбра и започна да ме използва. Да му пиша домашните, да му правя контролните... Е, това беше вече прекалено. Опитвах се да го забравя, но как? Та ние бяхме в един клас и го виждах всеки ден. Беше ми много трудно, защото, дори когато свършихме училище, аз продължавах да мисля за него. Той дори минаваше всяка вечер по нашата улица. Скоро преодолях раздялата си с него и сега се чувствам свободна, макар и малко нещастна, защото тази любов, която изпитах с това момче, беше една от най-красивите и се надявам скоро пак да я изпитам, но не с него, защото няма да понеса пак да му помагам за домашните :).
Надявам се краткият ми разказ да ви хареса !!!!

© Павлина Марчева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Добре дошла...развесели ме с твоето разказче.Когато сме малки им пишем домашните,като станем големи им пишем други домашни...Пиши повече разкази и стихове вместо домашни и успех.Поздрав!
Предложения
: ??:??