23 февр. 2009 г., 11:29

Свободата! 

  Эссе » Личные
2120 0 2
1 мин за четене


Няма свобода, има само желание за такава!
Има свободия, но няма 100%  свобода, заради правила, закони, хора, животни, зависим си от себе си най-вече!
 Имаш някаква потребности. Например да ядеш, да спиш, да те прегръщат, да те се обличат и т.н.
 Е как може да си свободен.
Можеш да бъдеш толкова  свободен, колкото ти позволят. Но може и да не позволят и да се чувстваш свободен, например като фантазираш.
Колкото си по-малко егоист, толкова си по-свободен. Можеш да бъдеш свободен, докато не си прекалил!
Така че най-доброто и най-великодушното нещо е да си свободолюбив, уважаващ всеки като личност и индивидуалност.
Свободен си само в мислите си, няма ФАКТИЧЕСКА СВОБОДА.. ето например "зачеват те", ти не можеш да си избереш родителите и си зависим от тях до тогава, докато не започнеш сам да си посрещаш нуждите, ти създаваш семейство и пак си зависим... е, кога си свободен, НИКОГА!
  Свободен си да мълчиш, свободен си да избираш кое, как и защо ти харесва и пак си зависим от някой и този някой може да бъдеш ти с твоята ценностна система.
  Лицето пред огледалото, виждаш обвивката си, маскираш се, преобличаш се, но вътре в теб не виждаш и не можеш да се промениш.
Болен или здрав, всичко е временно, Ти се научаваш да свикваш.
 Свободата, мисля, че това е моето АЗ и търся себеподобни!!!

© Ани Николаева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Порасни дечко.
  • ...Какво е Свободата,къде е тя? Свободата е само там, където е нашия избор, нашите решения, пътя и посоката, определени от Истината. Всичко във Вселената се движи от Истината, която ни прави Свободни, а това е копнежът на всяка човешка душа.Много ми хареса това,което казваш"колкото си по-малко егоист, толкова си по-Свободен..."..И все пак "Истината е някъде там"-както се казва в един известен филм.
Предложения
: ??:??