17 июн. 2008 г., 11:51

За тези, които ще кажат: "Това не се отнася за мен..." 

  Эссе » Личные
2941 0 9
1 мин за четене

Звукът на морските вълни ме успокояваше, сега просто ме вдъхновява... Мислите ми препускаха една през друга. Докато се чудех коя да уловя, се загледах в празния лист пред себе си... и се замислих за... времето. Колко бързо минава то. Дори не осъзнаваме, но подчинени на часовника, ние всеки ден оставяме все по-сиви следи след себе си...

Спомням си последния път, когато дойдох тук, на това прекрасно място. Сякаш беше вчера, а животът вече успя да ми предаде най-важните житейски уроци. Погледнах хората и си спомних думите на един познат: „Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.” Едва сега го разбрах...

Поглеждам зад себе си и виждам обичайните хора на улицата – строгия господин с куфарчето, който сякаш вече не е същия; дамата с кучето, която до вчера беше момиче; майката с вече порасналото си бебе; жената, която все по-рядко излизаше, но вече с бастун и още, и още... И всички те бързаха за някъде. Може би търсеха отдавна вече изгубената си младост. Може би още им се живееше... А утре? Какво щеше да стане с тези хора? Дали строгият господин нямаше да замени куфара с бастун; дали дамата с кучето щеше още да бъде там, на алеята; дали майката нямаше да разхожда вече не сина си, а внука си; дали старицата още щеше да чака на пейката пропиления си живот...

... Не е нужно да се взираш в часовника, за да минава времето по-бавно. Нужно е само да погледнеш навън. С времето хората се променят, а с тях и светът... Няма смисъл да се надпреварваме с него – то и без това вечно побеждава...

© Тедитууу Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • да, много е приятно за четене и мъдро! поздравявамм те!
  • толкова е хубаво,браво ;(
  • Мъдра творба!!!Поздравления!
  • БРАВО
  • Чудесно ! 6 от мен
  • Браво!!!
  • Стилът ти на писане е много приятен и лек за четене, харесва ми как описваш нещата.С простички думи, разбираеми по-точно си казала много неща. Поздравявам те и аз се замислих за времето.
  • Благодаря за коментара за мен и искам да ти кажа, че това, което си написала тук е много много хубаво, увлекателно и напълно вярно. Просто се надявам да продължиш в същият дух.
  • Бих искала да кажа, че пишеш доста увлекателно, грабваш вниманието на читателя още от първия ред! Поздравления!
Предложения
: ??:??